Руско тржиште реклама пало 16 одсто
13. 08. 2015. у 22:41
Највећи пад забележен је у области штампаних медија, где је тржиште смањено за трећину, на 11 милијарди рубаља
МОСКВА - Тржиште реклама у Русији у првом полугодишту 2015. године смањено је 16 одсто у односу на исти период прошле године, на 138 милијарди рубаља (1,9 милијарди евра), показали су подаци Ацоцијације агенција за комуникацију Русије.
Највећи пад, према истраживању агенције, забележен је у области штампаних медија, где је тржиште смањено за трећину, на 11 милијарди рубаља.
Тржиште реклама на отвореном простору (на јавним местима) смањено је 27 одсто, на 15 милијарди рубаља, пренео је Тас.
С друге стране, тржиште интернет реклама порасло је 10 одсто, на 42 милијарде рубаља.
Mikiboy
14.08.2015. 06:38
Pa uvek je tako.Kada kriza nastupi onda se prvo stedi na teklami.Sta je to sada toliko senzacionalnoo?
Ovo nije vest niti nikakva novina, samo konstatacija trenda koji je na snazi u svetu zadnjih 5 godina. U zapadnim zemljama ovaj trend je jos izrazeniji. Ovako izdvojivsi samo Rusiju, ispada da je pad oglasavanja uzrokovano sankcijama ili slabljenjem Ruske privrede. A sta je uzrok istog ili veceg pada oglasavanja na vodecim zapadnim trzistima? Sta je uzrok sve veceg broja gasenja novina i casopisa po celom svetu? Digitalizacija. Mobilna industrija je juce dala podatak da se vesti citaju sa mobiln
Коментари (2)