РЕПЕР Далибор Андонов Гру (46), који је погинуо у понедељак у Земуну приликом кајтсурфинга, настрадао је од утапања у Дунаву, показали су резултати обдукције. Утапању је претходио прелом кичме на два места, после чега је музичар остао парализован.

Подсећамо, Гру је био са тројицом пријатеља када је, око 15 часова, због лошег времена, одлучио да покупи опрему. У води је паковао канапе кајта, када је изненада дунуо снажан ветар, подигао Груа високо у ваздух, а онда га ударио у воду. Па још једном. Ти ударци у воду били су погубни за репера, који није успео да се откачи од кајта. Претпоставља се да га је дршка кајта погодила у главу, након чега је изгубио свест и пао у воду. Нажалост, екипа Хитне помоћи која је брзо стигла на место несреће, могла је само да констатује смрт око 15.20. На последње путовање кренуо је новим кајтом, који је купио тог кобног дана.

Гру је био одличан кајтсурфер, а велика љубав био му је сноуборд. Био је зависник од адреналина, што је најбоље описао у хиту "Адреналин џанки" из 1999, који се може чути и у филму "Непобедиви 2" Ајзака Флорентине из 2006. Опробао се и у скоковима с падобраном, банџи џампингу и сваког лета возио је кајт на Ади Бојани.

ПРОЧИТАЈТЕ И: ИСПРЕД КУЋЕ НАСТРАДАЛОГ РЕПЕРА: Туга, бол и неверица, породица очајна због трагичног губитка (ФОТО)

- У сноуборд сам заљубљен од првог дана кад сам стао на даску, '95, '96. - испричао је Гру пре само две недеље. - Тада сам био у фазону да бих пет летовања мењао за једно зимовање. То излежавање на плажи ми је баш досадно. Међутим, 2005. сам открио кајт. Покушао сам да возим кајт, научио и од тада ми је то - то. Сноуборд, кајт, скакао сам из авиона. Пре неки дан сам причао са неким другаром, познавао је типа који је доживео несрећу и погинуо. Не можеш да доживиш несрећу, а да не погинеш. Банџи сам пробао, већа фрка ми је то било од авиона. Кад се пењеш, цео кран се љуља, имаш осећај да ће да се сруши. Каже онај да скачем кад одброји пет. А ја му одговорим: "Мајсторе, скачем на један, само да одем одавде." То ми је био највећи страх.

Лидер старе школе српског репа, који се прославио средином деведесетих, и српска реп машина, како су га звали, својевремено је признао да је зимовање у француским Алпима 2012. могло да га кошта живота. За разлику од супруге Данице која се на скијама стазом спустила до хотела, Гру је са неколико другара кренуо ван стазе, где је било видљиво да ту нико није дуго пролазио. Репер се са пријатељем одвојио од групе и завршили су на литици, са које, како је рекао, када се падне не ломи се рука или нога, већ се гине:

- Богами, два сата је била борба за живот док није дошао хеликоптер са спасиоцима. Кад не размишљам о томе да сам могао да погинем, било је то лепо искуство. Возио сам се хеликоптером на сајли, кад би ми се то, иначе, десило у животу?

Породица, супруга Даница и синови Вук и Реља, били су Груу, осим музике, највећа љубав. Говорио је да на Ади Бојани увек проведу по месец и по. Он оде мало раније да припреми смештај.

- Вук жели да учи да вози кајт, мада не могу да му објасним да прво мора да научи да плива - изјавио је Гру.

За трагичну вест, Даница је сазнала од пријатељице, која ју је позвала и рекла: "Шта лупетају ови новинари да је Далибор погинуо?" Вук и Реља су у моменту несреће били у школи, а да су изгубили оца саопштио им је школски психолог.

КОМЕМОРАЦИЈА И САХРАНА

КОМЕМОРАЦИЈА поводом смрти музичког уметника Далибора Андонова Груа, биће одржана у среду у подне у Дому омладине Београда. Породица је обавестила све пријатеље и поштоваоце да се последњи пут опросте од Груа у четвртак у 14.00 на сахрани, на београдском гробљу Орловача.

- Захвални смо на вашој пажњи, саосећању и разумевању у периоду највећег бола - поручила је породица Андонов у саопштењу.