Гучи ће бити први бренд Керинг групе који ће користити вештачку интелигенцију како би одлучио где ће послати нове производе, почевши од продаје торби у Европи наредног месеца, изјавио је директор Керинговог дигиталног сектора Грегори Буте.


Нови алат би могао побољшати тачност прогнозе продаје у групи за цак 20 процената, пренео је Блумберг.


Керингова нова мобилна апликација за асистенте продаје, такође, има за циљ повећање продаје, рекао је Буте.


Купци троше у просеку 15 до 20 процената више када особље користи софтвер за прегледање претходних куповина купаца, као и информације о доступним бојама и величинама у реалном времену без напуштања спрата продавнице.


ПРОЧИТАЈТЕ И: „Епл“ лансирао бржи софтвер за „ајфон“ са више приватности


Керингова онлајн продаја расла је у просеку 41 одсто годишње од 2013. године, а њен највећи бренд Гучи је профитабилнији у онлајн продаји него у продаји у продавницама.