Трећа регионална конференција о дигиталном маркетингу „Конверзија“, која је окупила око 400 учесника, те еминентне предаваче из региона и света из ове области, отворена је јутрос у Бањалуци.

„Конверзију“ је у Банском двору свечано отворио градоначелник Игор Радојичић, који је нагласио да се ова конференција уклапа у један од стратешких циљева града, а то је тзв. „паметни град“.

Прочитајте још: Србија дигитални центар Балкана

– Морамо разговарати о веома широкој лепези платформи које подразумева „паметни град“. Ту имамо неограничено поље деловање у ИТ сектору и свим другим модерним технологијама. Поставили смо врло амбициозне циљеве и желимо да се Бањалука развија и као регионални центар, тражећи свој простор у областима које су модерне и имају перспективу. Желимо да свака наредна „Конверзија“ буде у граду који је напредовао и учинио позитиван помак напред – поручио је Радојичић улченисицма конференције.


Министар за научно-технолошки развој, високо образовање и информационо друштво РС, Срђан Рајчевић, нагласио је да тржиште дигиталног маркетинга данас у свету вреди око 100 милијарди долара и да су ту крије велики потенцијал за наш развој.
– Надам се да ћемо током конференције успети да сазнамо како и на који начин можемо да користимо доступне дигиталне алатке, односно како и држава може да искористи нешто од знања дигиталних стручњака. Ми смо донели свеобухватан програм дигитализације друштва и то, први пут, постаје значајна друштвена и политичка тема – закључио је Рајчевић.

„Конверзија“ ће трајати током суботе и недеље.