Од Саве до Сурчина у две траке
19. 04. 2016. у 21:00
Обилазница око Београда од моста код Остружнице до Добановачке петље коначно у пуном профилу. Касне радови на новом савском мосту. Неки објекти зрели за обнову
НА деоници од Остружнице до Добановаца завршена је и лева трака ауто-пута, тако да је део Обилазнице око Београда са сурчинске стране сада комплетан. Асфалт је постављен на 17 километара пута и отварање се очекује наредних дана. Возачи ће коначно моћи да користе ауто-пут у пуном профилу у оба смера. Хоризонтална сигнализација између Добановаца и Остружнице је обележена, а путари су у понедељак постављали саобраћајне знаке и заштитну разделну ограду.
Радови на левој траци моста код Остружнице, међутим, нису одмакли даље од почетка, иако је пре тачно три месеца градилиште званично отворено. На видику нема ниједног путара, а камоли механизације.
- У току су финални радови који ће омогућити укључење у саобраћај новоизграђене леве стране деонице - кажу у "Путевима Србије". - Припрема се изградња друге фазе Обилазнице око Београда, односно моста преко Саве код Остружнице. Извођач радова "Штрабаг" обавља припреме према уговорним процедурама. Преостало је да доставе документацију око формирања градилишта, програм и методологију извођења радова.
Осим најављених радова на мосту изнад Саве, остало је још много посла за неимаре како би овај правац коначно добио изглед ауто-пута. Од правог коридора дели га изградња леве траке од моста код Остружнице до Бубањ потока, као и наставак изградње десне траке од Стражевице до Бубањ потока. Осим трасе, остало је да се опреме и цеви на левој страни тунела "Липак", "Железник" и да се доврши лева страна тунела "Стражевица".
* 3 Тунела на деоници од Сурчина до Бубањ потока
* 2 Нова моста биће изграђена преко Саве и Дунава
Да би Обилазница била комплетна, после спајања са ауто-путем Е75 код Бубањ потока, неимарима тек предстоји изазов - трасирање саобраћајнице до Панчева, која подразумева и изградњу још једног моста на Дунаву, код Винче.
Четврт века траје изградња обилазнице око Београда, а крај радова се још не назире. Изградња је почела новембра 1990, али је убрзо и обустављена. Зависила је од прилива средстава и била је прекидана због санкција, бомбардовања, хиперинфлације... Неки објекти, већ изграђени, били су током бомбардовања 1999. знатно оштећени, па је било потребно да се санирају.
ГРАФИТИ
НА Обилазници у зони Сурчина постављена је и заштитна ограда од буке. Металне табле, бахати навијачи већ су успели да наруже. По њима су исписани графити.

НЕПРИЈАТНО ТРУЦКАЊЕ
ВОЖЊУ постојећом деоницом између Добановаца и Остружница непријатнијом чини и непрестано труцкање које изазивају неравнине на коловозу. Ова трака коридора завршена је крајем деведесетих и већ је зрела за реконструкцију, па ће, кад ускоро буде отворен смер према Добановцима, возачи уживати у путовању по новом и глатком путу, док ће онима у супротном смеру вожња бити много мање пријатна.
Milan
19.04.2016. 21:04
Super je ovo . Gradi se 40 godina i daleko je od zavrsetka , a mnogi delovi su odavno zreli za renoviranje ? Jos malo pa ko Skadar na Bojani ;)
a kada ce da ga spoje sa novim beogradom tj. ulicama t.bunar - vojvodjanska - vinogradska da ne moramo da idem okolo preko surcina 10km ??
@fontana nbgd - Nikad... zato sto je u pitanju obilaznica oko grada a ne voznja kroz grad! Obilaznica znaci da ces da obilazis ako treba i vise od 10 km. Treba smanjiti broj automobila u prolasku kroz grad iz raznoraznih razloga, a svakako i u navedenim ulicama...
Hvalite se sa nekoliko km puta kroz Srem, kao da ste napravili autoput kroz planine. Nesposobnog naroda, strahota.
@Mister No - Cujem da Vucic, Seselj I Nikolic grade autoput do Karlobaga!
Коментари (7)