Компанија БАРБОСА је међу водећим домаћим и регионалним мушким конфекцијским брендовима, с годишњом производњом већом од 300.000 комада одеће и аксесоара. Квалитет и модеран дизајн синоними су за кошуље и одела ове компаније, који су препознати широм Балкана, а извозе их и на тржишта Русије и бивших совјетских република. Успешно сарађују са Привредном комором Србије, која им је, како истичу, велика подршка на унапређењу интернационализације пословања.

- Компанија БАРБОСА основана је 2006. године и на самом почетку успешно се позиционирала на домаћем и тржишту региона, а купце осваја високим квалитетом и конкурентном ценом. Увели смо иновативан приступ моди, нудимо квалитетне производе италијанског кроја, уз велику посвећеност сваком детаљу - рекао је Јашко Међедовић, генерални директор компаније.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
Нишки привредници плаћају најниже таксе

Међедовић подсећа да је бренд БАРБОСА део предузећа УТИП из Новог Пазара, које је основано пре три деценије. Већ након прве године пословања почели су да производе мушку и женску конфекцију и извозе на европско тржиште. У почетку је УТИП радио искључиво лон послове за познате купце из Европе, да би касније, оснивањем свог бренда БАРБОСА, кренуо у освајање домаћег тржишта на принципима и стандардима европског квалитета. Као бренд, БАРБОСА је регистрована у Женеви, као и у свим земљама Европе, САД и Русије.

Подсећа да је УТИП почео са развој у најтежем могућем моменту деведесетих, када је свака инвестиција била под знаком питања из разних разлога, али су веровали у оно што раде и, након укидања економских санкција, врата за извоз на разна тржишта су почела да се отварају.

Данас компанија БАРБОСА поседује сопствену мрежу од 25 луксузних продавница широм Србије, Босне и Херцеговине и Црне Горе. Осим спољних сарадника из света моде, БАРБОСА у свом тиму окупља врхунске дизајнере, маркетиншке стручњаке, архитекте и фотографе, који заједно бренду дају савремену ноту, пратећи светске трендове и негујући сопстевну визију одевања савременог мушкарца.

Компанија тренутно кроз свој систем запошљава више од 400 радника у својим и кооперенатским погонима у Србији, са сталном тенденцијом проширења. У плану је изградња новог креативног центра и запослење младих дизајнера и моделара, објаснио је директор.



ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
И привредници да се питају

- Компанија посебан акценат ставља на употребу природних материјала, најфинијих памучних влакана, вуне, лана и памука. Као такви, БАРБОСА модели носиви су у свим приликама, како у пословним варијантама, свакодневним опуштеним шетњама градом, тако и у вечерњим изласцима - истакао је директор компаније БАРБОСА.

Међедовић додаје да је БАРБОСА, као друштвено одговорна компанија, носилац великог броја признања за учешће у хуманитарним акцијама и стипендирању младих стручњака у разним областима, а и спонзор је више спортских клубова.


ЛАКШЕ ЈЕ КОД КУЋЕ

Порука будућим предузетницима била би да уз синергију добре идеје, креативности и пре свега сопственог рада, а уз помоћ многобројних програма подршке ПКС и других институција, могу много лакше створити и развити сопствени бизнис у својој земљи него у иностранству.


ОДЛИЧНА САРАДЊА СА ПКС

БАРБОСА има одличну сарадњу са Привредном комором Србије, и кроз разне програме подршке које Комора пружа успела је да осавремени своје погоне, презентује колекцију ван граница Србије и подигне пословање на ниво највећих модних кућа у региону.