КОМПАНИЈА "Ентеро" синоним је за врхунски дизајн, квалитет, производњу и монтажу намештаја од дрвета, искуство и трајање више од четири деценије, препознатљивост и пословање у целом региону Балкана, државама некадашњег Совјетског Савеза, Аустрији, Швајцарској, Немачкој, Француској...

- Са циљем да се изађе у сусрет жељама најзахтевнијих клијената, при изради водимо рачуна о детаљима, па је акценат стављен на финесе у обради које одвајају добре од најбољих, када је реч о опремању ентеријера луксузних објеката. "Ентеро" креира софистициране ентеријере, који постају препознатљив бренд, како код домаћих тако и иностраних инвеститора - истиче Обрад Ковачевић, власник и директор компаније.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
Формула за успех предузетника

"Ентеро" д. о. о. датира од 1975. године, а данас је основна делатност компаније опремање ентеријера хотела, стамбених и пословних простора. На листи је фирми које углавном извозе, што је један од показатеља успешног пословања. По мишљењу консултаната Светске банке, "Ентеро" је увршћен у ред предузећа способних да, по EFQM моделу савршеног пословања, одговори на захтеве мултинационалних компанија.

Када је Обрад Ковачевић пре 44 године почињао своју успешну причу имао је визију перспективне фирме, која ће прерасти у водећу домаћу и светски признату компанију за опремање објеката. У томе је успео, изградио је и гради партнерске односе и ствара дугорочне пословне везе.

- Да би мануфактура са прилично скромним инвентаром стасала у компанију која располаже пространим производним погонима и савременом опремом требало је правити мудре изборе. Посао се од првог дана ширио, задовољни клијенти су се враћали, нови долазили по препоруци старих - истиче Ковачевић.

Подсећа да је неколико година занатска радња пословала ослањајући се на труд оснивача и десетак запослених радника, али да се суочавала и са мањком квалитетног кадра, инфлаторним хаосом деведесетих, као и са другим изазовима које је предузетницима наметнуло време транзиције.

- Превазићи проблеме, константно напредовати и ићи према истом циљу могуће је само када имате снажну вољу и јасно зацртан циљ. Уз мало среће, која по природи ствари прати храбре и истрајне, компанија је успешно наставила раст - поносан је Ковачевић.

Компанија "Ентеро" данас се простире на 10.000 квадратних метара пословно-производног простора у оквиру Индустријске зоне у Новој Пазови и запошљава 120 људи.

Као неко ко из искуства зна колико је у послу важно наћи ослонац у добрим радницима, власник и директор компаније инсистира на сталном улагању у људе, који су, како истиче, најважнији ресурс сваког предузећа. "Ентеро" је окупио сјајан тим менаџера, шумарских инжењера, архитеката и осталих стручњака, који су својом посвећеношћу допринели да производи компаније постану препознатљиви широм света.

Осим у развој људских ресурса, константно се улаже и у производне капацитете, квалитет је одавно препознат на домаћем тржишту, а 80 одсто извоза производње потврђује и одличну потражњу на међународном тржишту.

Циљна група компаније су инвеститори луксузних грађевинских здања у земљи и иностранству, специјализована је за опремање луксузних ентеријера, нема серијску производњу, већ израђује намештај за познатог купца.

- У протекле две и по деценије радили смо у скоро свим бившим совјетским државама, а тренутно смо фокусирани на евроазијске државе Таџикистан и Казахстан. Опремили смо хотеле у нашем суседству у Опатији и Шибенику, Порто Монтенегру, Луштици, Пржну, Херцег Новом, Перасту, у Луксембугу банку, а у Канаду смо извозили врата. Прошле године смо радили ентеријере у Аустрији и Швајцарској, а у Србији "Горски хотел и спа" на Копаонику. Дугачка је листа објеката у којима се налази намештај компаније "Ентеро", која се труди да на најбољи начин презентује Србију у свету - наглашава Ковачевић.

Сваке године ово перспективно предузеће присутно је на многобројним сајмовима и изложбама где представља најразличитије моделе врата и фине комаде намештаја који квалитет живљења подижу на виши ниво.

Идеје компаније препознала је и подржала Привредна комора Србије, која је организовала наступ на Међународном сајму намештаја и ентеријера "Интерзум 2019" који је одржан од 21. до 24. маја у Келну.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
ШИРОКА ПАЛЕТА УСЛУГА ПКС: Провера на клик

- "Ентеро" већ дуго година сарађује са Привредном комором Србије. Представили смо се у Келну у оквиру Националног штанда Србије са још пет компанија. Веома успешан наступ, велики број састанака, потенцијалних купаца и партнера, утисак је који је упечатљив. На једном од водећих светских сајмова презентовали смо најквалитетнији намештај за захтевне купце и показали да Србија има достојне представнике у овој бранши - рекао је Милутин Николић, директор продаје.


ОСВАЈАЊЕ НОВИХ ТРЖИШТА

МИСИЈА компаније "Ентеро" је заснована на начелима пословне етике и врхунског квалитета. Планови су им да у наредном периоду проналазе нова, интересантна тржишта, што су увелико и почели. У томе виде велику и важну улогу Привредне коморе Србије да их повеже са иностраним партнерима и купцима.