ДОБИТНИЦА овогодишње награде Привредне коморе Србије "Најбоље из Србије 2017", компанија "Вртлари" је у јавности већ позната као успешна прича: пре десетак година основана као мало породично, пољопривредно газдинство које се бавило производњом парадајза и паприке, ових дана је била једна од девет фирми из Србије које су овог лета учествовале на престижном светском сајму Fancy Food Show у Њујорку.

- Са сајма носимо веома позитивне утиске и управо спремамо наш први извоз за Америку. Након посете сајму, остварили смо још мноштво контаката са разним дистрибутерима из Канаде за даљи извоз наших производа - каже Бранислав Секулић, директор "Вртлара".

Секулић са поносом истиче награду "Најбоље из Србије 2017" која је дошла као признање пословних напора и успеха фирме.

- Пре две године започели смо пројекат проширења производње и прераде производа са наших плантажа. Уз квалитетне сировине и потенцијал којим располажемо, ангажовали смо најбоље технологе, дизајнере и за две године достигли ниво савременог погона великих капацитета и одличних рецептура. Приоритет смо дали концепту традиционалне производње са само једним циљем, а то је да се добије здрав производ при чему тежимо да му сачувамо боју, укус и мирис. Наши производи се пре свега спремају са љубављу и пажњом, у контролисаној производњи, што значи да од самог сађења биљака, па до крајњег убирања плодова и прераде обухватамо цео један циклус производње здраве хране. Производи не садрже конзерванс, ни било које друге врсте адитива, што би их могло угрозити на било који начин - истиче Секулић.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Мотиком до здраве хране

Сок од парадајза са целером, који се производи у "Вртларима", и по свом саставу на тржишту представља иновативни производ, на Међународном пољопривредном сајму у Новом Саду добио је највише медаља и проглашен је иновацијом у тој групи производа.

Секулић каже да фирма полако налази своје место "на свим сталажама".


- Од прошле године смо покренули извоз за Канаду, Црну Гору, Хрватску и сад смо у преговорима за америчко тржиште. На нашим просторима, успели смо да уђемо у "Делез", "Домаћу трговину", "Гомекс" и у бројне специјализоване радње и здраве хране по свим већим градовима Србије. Радимо, такође, и онлајн продају са доставом производа на кућну адресу - каже директор и власник "Вртлара".

Фирма је у међувремену двоструко увећала обим производње. У асортиману се осим поменутог парадајз сока, налазе џемови (по традиционалним рецептурама попут шљиве и кајсије, па до егзотичних укуса од малина или смокава, као и две врсте џема без шећера, са додатком фруктозе за купце који нису конзументи шећера из здравствених разлога или по избору), ајвар (од чисто гуљене, печене паприке, у благој и љутој варијанти, засољен морском сољу), и слатка (од дивљих боровница, шумских јагода, вишања и дуње).

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Органска храна из Србије осваја свет

- Паковање производа и пласирање се врши у транспортним кутијама од по осам комада, сем сока од парадајза, који пакујемо у кутије од по шест комада - каже Секулић. - Свака кутија има свој бар код, лого и ознаке неопходне за пријем робе у било који објекат.


СПРЕМЉЕНО С ЉУБАВЉУ

- Наши производи се пре свега спремају са љубављу и пажњом, у контролисаној производњи, са тежњом да сваки наш купац буде задовољан, што се до сада на тржишту показало крајње позитивно. Развили смо мрежу коопераната који производе сировине по високим стандардима. Потражња за квалитетном храном је велика, како у Србији и у региону, тако још више на глобалном нивоу. Један од наших дугорочних циљева је да одржимо исти квалитет и континуитет производње, истрајемо у пласману производа у нашој земљи и проширимо могућност извоза у регион и свет - истиче Бранислав Секулић.