Кока Кола, гигант индустрије пића, покушава да изађе на крај с купцима који одустају од куповине газираних пића и окрећу се све више флашираној води.

Према најновијем кварталном извештају, Кока Кола је у првим месецима ове године остварила осам милијарди долара прихода, пет посто више него у истим месецима прошле године, али продаја њихових газираних пића, попут оригиналне Кока Коле и Кока Коле Зеро незнатно је порасла. Њихови брендови кафе и чаја стагнирају.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - KOKTEL RAZDORA: Mleko s „koka-kolom“ podelilo društvene mreže

С друге стране, објавили су, продаја брендова воде и минералне воде у њиховом власништву, Smartwater и Vitaminwater, порасла је за чак шест посто у односу на годину пре. Купце сада покушавају да привуку водама с различитим укусима, новим рецептима и пићима с мало шећера, пренео је Јутарњи лист.

Тај обрт, међутим, није новост. Продаја флаширане воде премашила је продају газираних пића још 2016. године, према подацима фирме за истраживање тржишта Beverage Marketing Corporation.

Годину дана касније, продаја флаширане воде у САД забележила је раст од 8,8 посто у односу на 2016. и порасла на 18,5 милијарди долара остварених у продаји.