Почетком месеца, компанија Маstercard је уручењем донације од 250.000 евра Националном удружењу родитеља деце оболеле од рака обележила завршетак шестомесечне кампање "Заједно за кућу коју заслужује сваки суперхерој". Кампања је била посвећена пре свега подизању свести јавности о важности родитељске куће за децу оболелу од рака.

Овим поводом разговарали смо са Јеленом Ристић, директором за тржишта Србије, Црне Горе и Босне и Херцеговина и њеном виђењу ове кампање.

*Ово је највећа појединачна донација коју је једна компанија донирала НУРДОР-у. Шта за Mastercard представља ова кампања?

Маstercard оснажује појединце да започну иницијативе којима ће допринети бољитку заједнице у којој живе, јер су у нашем свакодневном животу искуства оно што је важно, а не материјалне ствари. Вредност кампање Заједно за кућу коју заслужује сваки суперхерој се огледа у томе што смо успели да инспиришемо појединце да користе Маstercard картице и на тај начин дају свој допринос донацији. Корисници су успели да једноставним чином плаћања учине једну тако велику промену. Подизање свести у јавности о важности донације је био један од основних циљева саме кампање и ми смо то и постигли уз помоћ наших партнера и корисника Маstercard картица и то је за нас од непроцењиве вредности.

*Ви нисте једини који донирају средства НУРДОР-у. Како Mastercard види своју даљу улогу у томе?

Један од циљева наше дугорочне сарадње јесте подизање свести јавности о сталној потреби за донацијама НУРДОР-у. Такође, стављањем наше глобалне технологије у функцију филантропије желимо да надоградимо организационе капацитете НУРДОР-а и тиме их оснажимо у ономе што раде успешно већ 16 дугих година. НУРДОР се финансира искључиво од донација и искрено се надамо да ће у будућности бити још више донација којима ће се помоћи породицама и суперхеројима у њиховој борби. Као део наше дугорочне сарадње, ми настављамо да радимо на развоју решења која ће пружити брже и ефикасније моделе за донирање и на тај начин обезбедити финансијску и организациону стабилност НУРДОР организације.



*Крајем прошле године спровели сте истраживање "Стави оно до чега ти је стало на прво место". Да ли је ова студија имала утицај на то да се као компанија одлучите да подржите баш НУРДОР?

Одрживост је основни постулат нашег пословања на глобалном и на локалном нивоу и увек ослушкујемо потребе и жеље грађана. Студија коју смо спровели имала је за циљ да покаже где људи виде себе у креирању позитивних промена у локалној заједници у којој живе. Здравство је управо та област у којој су потребне веће инвестиције, ангажовање појединаца, али и компанија. То нас је довело до НУРДОР-а, организације која своје пословање обавља транспарентно и која је учинила заиста много за наше друштво. НУРДОР чине људи који веома пожртвовано раде свој посао и дају све од себе како би пружили подршку онима којима је она најпотребнија и наш циљ је био да овом кампањом привучемо што већу пажњу јавности о раду НУРДОР-а и његовим потребама, као и да подстакнемо људе да дају свој допринос једном тако племенитом циљу, а то је обезбеђивање нове родитељске куће.

*Како ви, као компанија, видите вашу улогу у креирању позитивних промена друштва у којем послујете?

Компанија Маstercard, осим што пружа иновативна технолошка решења у оквиру платне индустрије, такође настоји да своју глобалну технологију примени у циљу савладавања изазова са којима се суочава локална заједница у којој послује. Ми радимо добро чинећи добро, ангажовањем наше технологије и експертизе ради унапређења услова заједнице у којој послујемо и верујемо да права промена настаје када компаније предузму акције, односно када искористе своју технологију и инфраструктуру, капитал и креативност и способност за креирање решења. Као кључна компонента наше стратегије, ми послујемо на отворен и транспарентан начин, унапређујући инклузивни раст, инспиришући запослене и слушајући потребе заједнице како бисмо створили одрживу будућност за Маstercard и свет око нас. Поносни смо на претходна ангажовања, али још више, срећни смо што смо заједно са НУРДОР-ом започели нешто непроцењиво.

(ПР)