МИХАИЛ Бориславов Ненчев, директор компаније "Хенди-тел" која је преко ноћи затворила око 200 својих малопродајних објеката негира да је досадашњим радницима каснила плата, а да доприноси за социјално и здравствено осигурање нису уплаћивани.

Прочитајте још: “ХЕНДИ” ИЗНЕНАДА ЗАТВОРИО СВЕ ПРОДАЈНЕ ОБЈЕКТЕ: Катанац на 200 радњи, без посла 600 радника!

- Компанија је на тржишту Србије пословала 11 година и запошљавала преко 900 запослених - саопштио је Михаил Бориславов Ненчев. - Сваког месеца су редовно исплаћиване зараде, плаћани порези и доприноси, ПДВ и остали порези, накнаде. Сваки запослени је примио плату у месецу за претходни месец, последња исплаћена плата је април и то у мају, као и накнада за превоз.

"Хенди-тел" је, како наводи, плаћао порезе и доприносе што је Пореска управа и више пута проверавала:

- Проблем је настао искључиво зато што службеници у Фонду ПИО нису завршили свој део посла, нису прегледали М4 обрасце за упис стажа за 2015. и 2016. - каже Ненчев, потврђујући да су објекти "Хенди-тела" престали да раде због проблема са ликвидношћу.

Прочитајте још: Порезници ставили катанац на 40 пумпи

Како каже, није истина дасу подељени откази:

- Запослени су и даље пријављени, а обавештење које је изнето у јавности је како и пише, обавештење запосленима да "Хенди-тел" престаје са радом. Чинимо велике напоре да своје запослене збринемо и пронађемо им запослење код својих добављача, који нам великодушно у томе и помажу.

РЕКЛАМАЦИЈЕ

ДИРЕКТОР "Хенди-тела" се, у писаном саопштењу, захвалио купцима компаније на чијем је челу и обавестио их да до 15. јуна ове године све рекламације на уређаје могу поднети у дирекцији "Хенди-тела" на адреси Паунова 82-84, Београд.