У МАРТУ ове године у Србији су регистрована 2.952 нова возила, што представља раст од невероватних 75 одсто у односу на фебруар када их је продато 1.685.

Јасно је да је ово пре свега резултат успешног недавно одржаног "БГ кар шоуа", али продаја у марту ове године је већа и од продаје у истом периоду прошле године када је одржан Међународни сајам аутомобила, још гламурознија и дуготрајнија сморта четвороточкаша. Тада је купљено 2.611 нових возила, што значи да је овогодишњи раст огромних 11 одсто.

- Процене су да је за само седам дана "БГ кар шоуа" (један викенд мање од Међународног сајма који се одржава сваке две године), продато више од 3.000 возила тако да ће се ефекат осетити и у априлу и мају - каже аналитичар аутомобилског тржишта Драган Шкрњић. - Продају су "погурали" ниска маржа и повољни кредити као и бројне додатне погодности које нуде увозници попут бесплатног каско осигурања, комплета точкова, продужене гаранције, помоћи на путу.

Бројке о регистрацији нових аутомобила, према подацима Српске асоцијације увозника нових аутомобила и делова, показују и да је први квартал 2018. најуспешнији од 2011. године.

ПРОЧИТАЈТЕ И:Strmoglav pad prodaje dizelaša u Nemačkoj

У прва три месеца ове године продато је 6.306 нових возила, што је раст у односу на исти период прошле године од 14 одсто!

Највише возила у марту продала је "Шкода" - 429, три више од "Фијата". На трећем месту је "Фолксваген", са 232 испоручена возила.

Гледајући и кварталну продају, најуспешнији бренд је "Шкода" са продатих 999 возила. "Фијат" је поново други са 878, а "Фолксваген" трећи са 548 продатих возила.

ЛУКСУЗ НЕ ЗНА ЗА КРИЗУ

ЈЕДИНИ сегмент аутомобила који није приметио године кризе у Србији припада луксузним брендовима. Тако је и у ова прва три месеца, у којима такозвани премијум брендови "иду као алва". Најпродаванији је "мерцедес" - 206 возила, следе БМВ са 153 и "ауди" са 138 продатих возила. Податак да је "порше" усрећио 29 наших суграђана, а "Лада", која је међу најјефтинијим возилима на тржишту, само 90, све говори.