ПОТРОШАЧИ у Србији од петка и званично бирају најбоље брендове и компаније за текућу годину. Гласање је почело, а за престижно признање Најбоље из Србије ове године такмичи се више од 130 компанија, које су номиновале више од 190 брендова у 24 категорије.

Број пријављених већи је за 20 одсто него у претходној акцији, што је јасан сигнал да је ова манифестација препозната као одличан вид промоције, како брендова и компанија, тако и укупне српске привреде.

Привредна комора Србије и Министарство трговине позивају потрошаче да у наредне две недеље гласањем за омиљене брендове и њима најуспешније компаније, учествују у избору Најбоље из Србије 2016.

- Оцена и мишљење потрошача су веома битни јер у великој мери доприносе укупној оцени и вредновању учесника - истакао је Михаило Весовић, главни координатор акције Најбоље из Србије. - Ове године очекујемо још веће интересовање грађана, јер се акцији придружило више компанија у односу на прошлу годину, међу којима су и лидери у различитим секторима и квалитетни брендови.

Гласање траје до 6. новембра и веома је једноставно. Потребно је да се потрошачи региструју на сајту www.najboljeizsrbije.rs, оставе адресу своје електронске поште, на коју ће им стићи линк, чијим активирањем стичу могућност да гласају. Свој глас грађани могу да дају и са налога на друштвеним мрежама, што не захтева регистрацију.

Награда Најбоље из Србије препозната је као једно од најкредибилнијих признања у Србији. Брендови се бирају према утврђеној методологији, на основу резултата гласања потрошача и стручне јавности, али и тржишнофинансијских параметара и оцена стручног жирија. Победници акције биће проглашени крајем новембра. Они ће добити право да знак "Најбоље из Србије" користе као симбол квалитета и поверења на производима, као и у промотивним и маркетиншким активностима.

Медијски партнер овог пројекта је Компанија "Новости" АД.

"ТОП КОРНЕР" НАГРАЂЕНИМА

КАО и претходних година, Министарство трговине, у сарадњи са највећим трговинским ланцима, за добитнике престижне награде "Најбоље из Србије" организоваће посебну понуду. Реч је о посебном кутку, "топ корнер", у оквиру ког ће у маркетима бити изложени награђени брендови: храна, пиће и хемија, козметика и фармацеутски производи.