Привредна комора Србије, Министарство трговине и лист Привредни преглед изабрали су вечерас 24 најбоља бренда на тржишту Србије који су се пријавили на такмичење "Најбоље из Србије 2014. године".

Овогодишња акција одржава се под слоганом "Најбоље је у људима" а на конкурс се пријавило 160 робних и корпоративних брендова и најбољи су прголашењи у 24 категорије, речено је на свечаности доделе награда.

Бамбијева "Плазма" је најбољи робни, а Карнекс корпоративни бренд у категорији хране, у овогодишњој акцији "Најбоље из Србије".

У категорији роба широке потрошње у домену пића, награда је припала "Јелен" пиву , као најбољем робном и "Нектару" као најуспешнијем корпоративном бренду.

У категорији трајних потрошних добара, први робни бренд је Металац бојлер, а корпоративни Форма идеале.

Пробиотик, компаније "Иванчић и синови", првоизабрани је бренд робе свакодневне потрошње у категорији хемија, козметика и фармацеутски производи, док је вршачки Хемофарм најбољи корпоративни бренд.

У категорији обућа и одећа, победио је П.С. фешн из Чачка, као робни бренд, а компанија Мона понела је титулу првог корпоративног бренда.

Најуспешнији у категорији услуга су Инфостуд и Ер Србија у категорији малих и средњих односно великих предузећа, компанија Горење победила је у категорији најбољи страни корпоративни бренд.

Награда за најбоља јавна, државна или доминантно државна предузећа припала је Аеродрому Никола Тесла у Београду.

Министар привреде Жељко Сертић изразио је задовољство резултатима конкурса, јер у тим компанијама раде људи који су својим трудом, добрим идејама и талентом створили брендове којима данас можемо да се поносимо.

Сертић је рекао да победничке брендове карактерише разноврсност идеја, затим талента запослених, захваљујући чему можемо да се појавимо и на светском тржишту из готово свих области привреде.

Председник Привредне комореСрбије Марко Чадеж подсетио је да се награда "Најбоље из Србије" додељује 11. пут за редом а да се том акцијом подстиче и подржава креирање нових и развој постојећих брендова.

"Избором и промоцијом најбољих од њих и људи који их стварају, доприносимо већој препознатљивости наших компанија и производа и њиховом бољем позиционирању на домаћем и страном тржисту", рекао је Чадеж.

Победници су изабрани на основу три групе критеријума: тржишно-финансијских резултата, перцепције потрошача и мишљења стручног жирија.