Стари мост код Бешке: Ново, а мора да се крпи
05. 07. 2014. у 18:20
Уочи проласка великог броја турских радника, санирају се оштећења на старом мосту. Комплетна обнова била крајем 2013. Могуће да ће бити потребна замена целе средње траке
Налет пре свега турских радника из западних земаља, који се очекује овог викенда и који ће, крећући се од севера ка југу Србије, протутњати и преко старог моста код Бешке, тај објекат дуг преко два километра дочекаће без ударних рупа. Радници "Бачка пута" из Новог Сада су у петак завршили крпљење опасних оштећења на коловозу на четрдесетак квадратних метара и саобраћај ће моћи да се одвија несметано.
- Наш посао је био да санирамо ударне рупе лоциране на дужини од отприлике 400 метара средње коловозне траке, гледано из правца Новог Сада, и то смо и урадили - каже Сњежана Ружић, шеф градилишта. - Оштећења асфалта, додуше засада не тако драстичних, има и на преосталом делу те траке.
Пре него што су ударне рупе закрпљене, каже један од радника "Бачка пута", готово да није било дана а да бар један аутомобил, због оштећења, не остане на старом мосту. Ово не би било чудно да комплетна санација тог моста, укључујући, разуме се, и пресвлачење новим асфалтом, није окончана крајем прошле године, дакле пре једва нешто више од шест месеци! Тај посао је обавио конзорцијум суботичког "Војпута" и београдске "Мостоградње", а наручилац посла били су "Путеви Србије".
- У овом тренутку не можемо да кажемо због чега су оштећења настала, праву слику имаћемо тек када, средином наредне седмице, због раније планираног теста оптерећења, стари мост затворимо, а саобраћај преусмеримо на нови - каже, за "Новости" Предраг Живковић из "Мостоградње".
Као могући разлози пребрзог пропадања новог асфалта помињу се његов лош квалитет, затим лош квалитет нове врсте увозне хидроизолације која је стављена испод њега и први пут коришћена код нас и, најзад, то што је санација рађена од октобра прошле, до јануара ове године, дакле ван грађевинске сезоне. Оштећења су, иначе, таква да се не искључује ни могућност да асфалт са целе средње траке буде уклоњен и да буде постављен нови.
- По мом мишљењу, то, ипак, неће бити неопходно и биће довољно да се асфалт замени на осамдесетак метара - оцењује Живковић. - Мислим да је суштина проблема у чињеници да ја санација рађена ван сезоне, али то, због банкрота аустријске "Алпине" којој је, иначе, тај посао претходно био поверен, није могло да се уради раније.
ПАПРЕНО, А ЛОШЕ
САНАЦИЈА старог моста код Бешке је, иначе, коштала чак 1,7 милијарди динара. Када је, 27. децембра прошле године, пуштен у саобраћај, "Путеви Србије" су саопштили да су "радови изведени квалитетно и темељно, тако да је старој и оронулој конструкцији, савременим и врхунским материјалима продужена употребна вредност и тиме обезбеђено несметано коришћење без већих улагања у наредним деценијама". Стварност, међутим, показује да и није баш тако.
Demokrata, EU!
05.07.2014. 20:45
Mora da se zakrpi, valjda nećemo da se sramotimo u EU?! I skupo će koštati !!
Ala su ga opravili ,svaka im čast !? Da Bog sačuva i sakloni .
Prošao sam novim mostom mesec dana posle puštanja u saobraćaj. Na samom mostu je asfalt bio u redu, i sada je, ali posle mosta su već tada bili kolotrazi i veliki nabori na putu. Važno je da je gos'n Mrka na slobodi...
@Zoran - Punila se kasa SPS...a tako se nazalost pune i ostale...preko nasih dzepova...dokle cemo da budemo ovce ?!
@Zoran - Dok god ovako samo blejimo, pisemo i nista ne preduzimamo.
Коментари (17)