Компаније Хенкел и Делез Србија покренуле су акцију захваљујући којој ће социјално угроженој деци бити омогућено да ове године оду на зимовање, а она почиње данас и подразумева да куповином Мериx прозивода у Макси, Темпо, Shop&Go радњама грађани донирају 10 динара Црвеном крсту Србије за ту намену.

Акција у којој сарађују ове две компанија носи назив "За дечију игру на свежем планинском ваздуху", речено је на конференцији за новинаре у компанији Хенкел.

Генерални директор сектора ''Детерџенти и кућна хемија'' у Хенкелу Ђорђе Поповић истакао је да је представцима те компаније драго да на тај начин могу да подрже Црвени крст Србије и помогну одлазак деце на зимовање и боравак у природи и тако им улепшају одрастање.

"Компанија Делез је партнер са којим делимо исте вредности и жељу да поред успешног пословања помогнемо друштву у којем живимо, што смо до сада чинили бројним заједничким акцијама и којих ће сигурно бити у будућности", рекао је он.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Помажу деци, угроженим породицама, манастирима

Менажер корпоративних комуникација компаније Делез Србија Милица Поповић рекла је да Делез сарађује са више од 70 хуманитарних организација и она се углавном огледа у донацијама хране.

У протеклој години, каже донирано је 1.200 тона намирница.

"Сваког дана донирамо воће и поврће, али укључене су и друге групе намирница. Јако је важно да сто више деце укљуцимо у ову акцију и помогнемо њихов одлазак на зимовање и боравак у природи", рекла је Поповић.

Она је изразила наду да ће до 3. октобра бити прикупљено што више новца за те намене.

Члан УО Црвеног крста Срије Звездан Брадић захвалио је представницима две компаније на показаној спремности да пруже помоћ онима којима је она најпотребнија.



Илустрација фото Танјуг

"Радујемо се сарадњи са њима јер су покренуле акцију за опоравак деце са сметњама у развоју и социјално угрожене деце и надам се да ће њихов пример следити и друге компаније у земљи'', рекао је Брадић.

Директор фабрике у Крушевцу Душан Антонијевић осврнуо се на резултате пословања подсетивши да се ове године обележава 180 година од оснивања "Мериме".

Истакао је да су у Крушевцу проширили производни капацитет за детерџенте и кућну хемију инвестицијом већом од 30 милиона евра.

Антонијевић је додао да је компанија Хенкел до сада инвестирала више од 200 милиона евра у тржиште, а да пласира своје производе на 34 тржишта и да око 70 одсто производње извози.

Он је прецизирао да је од аквизиције 2002. године до данас уложено 150 милиона евра, од чега у последњих шест година 90 милиона.


Илустрација фото Танјуг

Имамо потенцијала за раст и трудимо се да се наметнемо као најбоља локација за даље инвестиције, поручио је Антонијевић.

Наредних година, каже, да намеравају да наставе са инвестицијама у нове технологије и проширење производних капацитета.

На конференцији је речено да ће десет динара прикупљених од од продаје Мериx прозивода ићи у посебан фонд, а новац ће потом бити предат Црвеном крсту.

Представници Хенкела очекују да да ће од данас до 3. октобра, до када акција траје успети да прикупе између 5.000 и 20.000 евра за ове намене.