ЧЕШКИ аутомобилски гигант, под окриљем "Групације Фолксваген" закатзао је промоцију нове "шкоде октавије" за 11. новембар ове године у Прагу.


Данас је ова компанија, која незадрживо осваја тржишта послала ми прво званично саопштење и фотографије везане за нови адут свог производног програма.


- "Шкода октавија" је срце и покретач нешег бренда, предводник и најпродаванији модел. И баш у тренутку када славимо 60 година од почетка производње, представљамо најновије издање бестселера - каже се између осталог у саопштењу које је послато "Новостима".


Четврта генерација модела "шкода" је порасла, па је стога дужа и шира од претходне верзије. Пртљажни простор је такође већи. Захваљујући новом "Шкода" дизајнерском језику, "октавија" се може похвалити још већом емотивношћу, потпуно новим концептом

ентеријера који комбинује функционалност и јединствену пространост са висококвалитетним материјалима и паметним решењима, која се огледа чак и кроз најситније детаље.



Прочитајте још: Стиже четврта генерација: "Шкода" приказала скицу модела "октавија"


Поред тога, неколико нових решења за повезивање и система за асистенцију наглашавају иновативне способности бренда у сегменту компактних аутомобила.


Уз све ове атрибуте које се издвајају, у "Шкоди" поручују купцима да ће за уложени новац добити и квалитет на који су претходни и навикли.