У мноштву све сличнијих, безличнијих аутомобила, нови "рено меган" се издваја на први поглед. Атрактиван, динамичних линија,складан спортски заводљив, одише јединственим француским шармом, дизајном који , некако последњих година постаје и једна од најпрепознатљивијих одлика овог аутомобилског гиганта.


Кључ, тачније речено картица, у џепу је сасвим довољан за откључавање и закључавање возила. Приђете свом љубимцу на точковима, а он вас радосно поздрави. Зачује се карактеристичан звук откључаванја, пале се дневна ЛЕД светла.расклапају се ретровозори. (Приликом изласка и удаљавања из возила аутомобил с езакључава, светла вас испрате, ретровизори се склопе)...


Улазак у кабину доноси још шири осмех на лице. Савремени дизајн, врхунски материјали, све лепо скројено, при томе поглед на комадну таблу, централну конзолу одмах ставља до знања да је возило крцато најсавременијом технологијом.

Једноставно, Французи су у овом сегменту возила, у класи где влада поприлична гужва на тржишту, уткали доста тога што је раније била одлика само возила из виших класа.

Почевши од изузетно удобних ,ергономских седишта, сачињених од две врсте пене, пресвучени врхунским материојалима, која се подешавају напред-назад, али и по висини.Подесите и наслон у лимбалном делу, а уколико пожелите и додатно опуштање, удобност, ту је функција масаже...


Волан се лако подешава и по висини и дубини. Све команде се налазе на обручу управљача, а ту је и талч-скрин екран на коме једноставно приступате свим жељеним фукцијама...


У "мегану" је уградјен мултимедијални систем последње генерације "Р-линк 2" који нуди много више од класичне навигације, конекције, телефонирања...


У "Реноу" су на све мислили. Од згодног места ( са неклизајућом подлогом) за ваш мобилни телефон,бројним утичницима (УСБ,АУХ, 12 В)до бројних преграда ( такозвани претинац за рукавице има импресивних 7,4 литра запремине) за одлагање ситница (испод наслона за руку, централне конзоле је простор од три литра запремине), простора у вратима...

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Фијат и Рено у преговорима о партнерству

Путници и на задљој клупи ће уживати у комфору, места има засита доста и за корпулентније особе, а то није учињено науштрб пртљажника јер је он са запремином од 434 литра (без обарања задњег наслона седиђшта) међу највећима у класи.

Наравно, аутомобил ове класе из мајсторске радионице "Реноа" са лакоћом осваја свих пет звездица на Еуро НЦАП креш тесту. Једноставно, све најсавременије технологије активне и пасивне бзбедности су ту.


Баш као и асистенције возачу. Од изненадног кочења, уочавања возила која долазе из "мртвог угла",читања знакова, обавештења о невољном напуштању коловозне траке, помоћи при паркирању.


Тешко је и набројати се шта све овај "меган" има.Већина тога је у стандарном пакету опреме, а за понешто ваља и доплатити, попут стакленог панорамског крова..

Имате на располагању и пет режима (модова) вожње. Кад њих промените мењеа се и амбијентална боја у возилу.Лепо, ефектно, неуобичајено.


И за потпуно уживање у комфору и вожњи туи је "Босе" аудио систем.Велики звучник напред, осам распшоређених по кабини, субвуфер у пртљажнику... Тако добијамо концертну дворану на точковима, као да првим тактовима музике са звучника , кажу Реноови магови.


Под хаубом је палета најсавременијих мотора.На нашем тесту имали смо супермодерног бензинца 1,3 ТЦе са 140 КС са шестостепеним мануелним мењачем...

Уз опцију "еко" добијате заиста минималног потрошача, који при том и даље доказује да има респектабилну "ергелу" под хаубом спремну да овог лепотана на точковима с лакоћом промовише на друмовима.


"Рено меган" има почетну цену од 12.990 евра.


ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ


ДУЖИНА.4.359 ммм

МЕЂУОСОВИНСКО РАСТОЈАЊЕ.2.669 мм

ШИРИНА ВОЗИЛА ( са ретровизорима):2.058 мм

ВИСИНА ВОЗИЛА:1.447 мм

ЗАПРЕМИНА ПРТЉАЖНИКА.434/1.247 мм

МАСА ВОЗИЛА:1.231 кг

МОТОР:1,3 ТЦе

ЗАПРЕМИНА:1,332 ццм

МАКСИМАЛНА СНАГА.140 КС

МАКСИМАЛНИ ОБРТНИ МОМЕНТ:240 нм

0-100 км/час:9,5 сек.

МАКСИМАЛНА БРЗИНА:202 км/ч

ПОТРОШЊА:Лит./100 км

ГРАД;6,1

ВАН ГРАДА:4,6

КОМБИНОВАНО:5,5

ЕМИСИЈА ЦО2:125 гр/км

РЕЗЕРВОАР:49,7 лит.