ЈАСНО је да је ово време СУВ возила. Грабе, популарни теренци, из све снаге, најслађе делове тржишног колача. Зато сви произвођачи, наравно и "Хјундаи" воде жестоку борбу у овој категорији избацујући убрзано нове моделе.

Ипак,једна од категорија возила, која чини се, некако најлакше одолева налетима "теренаца" седани,лимузине настављају да причају неку своју, сасвим другачију причу.Прво зато што људи који се одлучују за ову врсту возила имају тотално различите потребе и захтеве када је тип превозног средства у питању. Тако ће на пример, љубитељ хечбека, када реши да купи ново возило врло вероватн "увидети" бројне предности неког кросовера, омењег СУВ, али љубитељ лимузина,коме је комфор и елеганција, најбитнији, свакако ће ,поново, изабрати седана.

У сваком случају велики аутомобилски гиганти не смањују производњу седана, представљају нове моделе и чини се да су нашли рецепт да и у сегмнменту лимузина средње класе задрже старе и освоје нове купце.

На примеру "хјундаи елантре" коју је екипа "Новости" захваљујући љубазности "Хјундија Србија" имала на тесту, лако се уочава суштина тог рецепта али и "зачини" који чине нови седан пожељним.

Савремени дизајн, елегантних,aли спортски скројених линија,богатсво опреме,посвећеност детаљима,комфор, много савремене технологије, економични мотори...

На први поглед нова "елантра" плени изгледом.Дуге,елегантне линије, скројене тако да имате устисак да се возило креће и кад стоји, наглашавају динамику.Особину возила која је "на вцени" код купаца, можда више него било шта друго.јер, уживање у вожњи, за управљачем неког модела, може да буде одлучујући тас на ваги који ће пресудити за избор баш тог возила.

Прочитајте још - Нови "хјундаи санта фе" на скенеру "Новости"

Упечатљивости дизајна доприносе нове ЛЕД светлосне групе,али и сасвим нове атрактивне фелне ( и до 17 инча).

Улазак у кабину ће сасвим сигурно изазвати позитивне вибрације. Све је зрађено тако да сви путници, не само возач, уживају у комфору и предностима модерних технологија.


Већ у почетном пакету опреме "нема шта нема". Издвојићемо само АБС (ABS (Anti Lock Brake System),ESC (Electronic Stability Control),HAC (Hillstart Assist Control),све могуће команде на управљачу (од блутута, гласовних команди па надаље)...наравно, све команде је могуће користити и на тач-скирн екрану (говоримо о стандардној опреми), а ту је и врхински аудио систем од шест звучника, аутоматска клима са филтером за полен,тонирана стакла, ЛЕД задње светло за маглу,кожом обложени управљач,кожна ручица мењача,темпомат, централни наслон за руке напред са класетом,централни наслон за руке на задњем, аутоматска светла, аларм, седишту,путни рачунар,мониторинг систем за контролу притиска у гумама, грекача спољних огледала...


наравно ту је и комплетан систем заштите путника почевши од ваздушних јастука, бочних ваздушних јастука, ваздушних завесица...

јасно, велики адут у "елантруи" су и системи који возачу помажу да уочи (аутоматски систем) долазак возила из "мртвог угла", затим систем који ће вам помоћи да останете уи жељеној возној траци,али и систем који помаже код избегавања фронталних судара...

места у кабини има на претек. Седишта су удобна, а возачево можете подесити како год желите.Аутомобил ће вам помоћи и код паркирања, испаркиравања, сјајним системом сензора, звучним упозорењима..


Под хаубом се налази савремени бензински агрегат од 1,6 литара. Упарен са шестостепеним мануелним( у понуди је и аутоматски) мењачем, има сасвим довољно снаге (127,5 КС9 да овај аутомобил тежак нешто више од 1,3 тоне погони тако д аћете уживати у вожњи.

Иако "Хјундаи" има и сјај ну палету дизел мотора, у складу са новим трендовима, овај бензинац је сада прави избор. Не само да има малу емисију штетних гасова, испуњава све најстрожије ЕУ норме, већ је и поприлично штедљив.Ми смо на тестирању, које је већином обављено на београдским улицама били веома близу границе од седам литара, што, признаћете, за ову врсту аутомобила, није уопште нешто што би одбијало купце.Напротив.


На све ово треба додати и веома богату понуду додатне опреме (постоје још три нивоа опреме поред стартног "комфорта" - "стајл","премијум" и "импрешн") па ће свако моћи д аовај аутомобил прилагоди својим потребама и укусу.

Почетна цена "хјундаи елантре" (пакет опреме комфорт)је 13.990 евра .


ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ

ДУЖИНА:4.620 мм

ШИРИНА:1.800 мм

ВИСИНА:1.450 мм

МЕЂУОСОВИНСКО РАСТОЈАЊЕ:2.700 мм

НАЈМАЊА УДАЉЕНОСТ ОД ТЛА:150 мм

ЗАПРЕМИНА ПРТЉАЖНИКА:458 лит.

МАСА ВОЗИЛА:1.345 кг

ДИМЕНЗИЈЕ ПНЕУМАТИКА:195/65 R15, 205/55 R16, 215/45 R17

МОТОР:1,6 МПИ /бензин/

ЗАПРЕМИНА МОТОРА:1.591 ццм

МАКСИМАЛНА СНАГА:127,5 КС

ОБРТНИ МОМЕНТ:155 нм

КОЛИЧИНА УЉА ЗА ПОДМАЗИВАЊЕ:3,6 лит.

МЕЊАЧ:мануелни, 6 степени и ход уназад

МАКСИМАЛНА БРЗИНА:200 км/ч

УБРЗАЊЕ 0-100 км/ч:10,1 сек.

ПОТРОШЊА:Лит./100 км

ГРАД:8,9

ОТВОРЕНИ ПУТ:5,2

КОМБИНОВАНО:6,5

ЕМИСИЈА ЦО2:153 г/км

РЕЗЕРВОАР:50 лит.