ШЕСТА генерација "опел корсе" најављују из седишта немачког гиганта у Риселсхајму, биће спремна за промоцију почетком јесени!

Док се нови модел и даље усавршава уз помоћ најновијих, најбржих и најефикаснијих метода виртуелног развоја, "Опелови инжењери" су га сада довезли на већ уобичајена места где ће се и овај модел тестирати.

Прочитајте још: ПРОТОТИП У "СВЕМИРСКОЈ БОЈИ": Лексус на салону аутомобила у Барселони

У ствари ради се не само о једноставном тестирању и сакупљању података већ је на делу и свеобухватнан систем подешавања и усавршавања у реалним условима, онима који ће и ову "корсу" ускоро чекати на друмовима широм планете.

Од јануара, "Опелови" експерти за шасију, погонске јединице, електронику, осветљење и остале системе су користили дугу поларну зиму у Шведској покрајини Лапланд за интензивна тестирања на врло ниским температурама на замрзнутим језерима и путевима који су прекривени снегом.

Прочитајте још: "ДАНИ БРЗИНЕ" НА БАЈКАЛСКОМ ЈЕЗЕРУ: "Чироки" срушио рекорд

Поред тога, предпродукцијски аутомобили тренутно обилазе кругове на стазама у Дуденхофен тест центру док се лабораторијска тестирања као што је тест електромагнетне компатибилности врше у Риселсхајму.

- Током развоја следеће генерације "корсе", посебну важност полажемо на већу ефикасност - каже Томас Ванке глобални развојни инжењер за перформансе возила, који ради на новој генерацији "корсе" четврти пут у својој каријери.

- Овај нови модел је значајно лакши, што смањује потрошњу горива али и повећава фактор забаве у вожњи. Као и са претходним генерацијама на којима сам радио, шасија коју тренутно усавршавамо је развијена на свим врстама европских путева укључујући и немачки аутобан којим се вози великим брзинама. Наш циљ је да купцима понудимо врхунску шасију са идеалним балансом између безбедности, комфора и забаве."

Будући купци, дакле, сада могу да очекују још забавнију и ефикаснију "корсу". Захваљујући инжењерингу са лакшим материјалима, нова генерација "Опеловог" бестселера - сада са више од 13,6 милиона продатих јединица и пет генерација од 1982. - је лакша за 10 процената од претходног модела.