ИДЕЈА челника Групе Рено је да свој развој на страним тржиштима конципирају тако да у значајнијим центрима отварају дизејнерске центре.


Прочитајте још: Нови пад продаје аутомобила у Кини, али мањи него раније

Најновији је отворен у Шангају у Кини, који је већ шести такав центар у свету.

Одељење за дизајн Групе Рено, које има сада своје центре у Француској, Румунији, Јужној Кореји, Бразилу и Индији и Кини. Нови "Рено дизајн центар Шангај" ће омогућити осмишљавање и дизајнирање будућих Рено модела који ће директно одговорити очекивањима кинеских купаца.

- Наш нови дизајнерски студио у Шангају потпуно је у складу са стратегијом Групе за освајање нових купаца у Кини. У наредним месецима намеравамо да запослимо око 20 домаћих дизајнера. Ови таленти ће нам помоћи да предвидимо очекивања кинеских купаца. Овај центар ће играти важну улогу у дизајнирању будућих локалних модела. Такође це допринети глобалним пројектима Групе - рекао је Лауренс ван ден Акер, директор Рено групе за индустријски дизајн.

Прочитајте још: "Рено клио" хит сајма

Реноов дизајнерски центар у Шангају ће се бавити свим аспектима аутомобилског дизајна, укључујући дизајн екстеријера и ентеријера, боја и материјала.

Позиционирани у центру Шангаја и ослањајући се на његову креативна динамика, дизајнери ће истраживати најновије трендове како би одговорили очекивањима кинеских купаца како у погледу стила тако и технолошких иновација.

Дизајнери из Шангаја, као и њихове колеге у другим дизајнерским центрима Групе, моћи ће да учествују у интерним такмичењима која се припремају за све пројекте Рено групе. Све студије за будуће пројекте ће имати бенефит од мултикултуралног креативног приступа захваљујући присутности 32 националности у Одељењу за дизајн групе Рено. Као број један на светском тржишту произвођача аутомобила од 2009. године (четврто по величини тржиште Групе Рено у 2018. години), Кина је један од кључних стубова стратешког плана ове француске компаније.