КОМПАНИЈА "Опел" је брзо реаговала на повећане захтеве тржишта за веновима стредње категорије па је у продајне салоне стигао "виваро" треће генерације. Од 2001, "виваро" је стекао добру репутацију као доставно возило или "канцеларија на точковима", са око милион јединица које су сишле са производних трака.

- Са величинама које су скројене за разне потребе и бројним иновативним технологијама, нови "виваро" може сваки посао да обави боље него икада пре - истичу у компанији из Риселсхајма, наглашавајући да ће у будућности, "Опел" бити задужен за глобални развој лаких комерцијалних возила за целу "ПСА групацију".

"Виваро" је направљен на најмодернијој плафтформи, доступан је за поруџбине већ од почетка фебруара , а код дилера стиже крајем лета. "Опел" нуди гаму овог вана скројену за све потребе купаца - "карго панел ван", затим путничка верзија за до шест путника, шасија за платформе и "комби" за превоз путника, плус - по први пут - три уместо две дужине (4,60 метара, 4,95 м и 5,30 м). Са максималном запремином товарног простора од 6,6 кубних метара, нови "виваро" има носивост до 1.400 килограма - 200 кг више од претходника.

Прочитајте још - БОГАТА ТРАДИЦИЈА КОМПАНИЈЕ "ОПЕЛ": 120 година производње аутомобила

Исто важи и за капацитет вуче: максимална оптерећеност приколице од 2500 кг је сада за пола тоне виша него пре. Једино што је скромно је висина, јер је већина варијанти висока око 1,90 м. Нови Виваро захваљујући тој чињеници може да приступи подземним гаражама или тржним центрима, што олакшава утовар и истовар.

"Опел" ће такође понудити нови "виваром" са погоном на све точкове из Дангела чим се отвори књига наруџби.

Неометан приступ товарном простору је омогућен путем широких задњих и клизних бочних врата. Посебно практична су клизна врата која се, по први пут у "вивару", отварају аутоматски. Покрет стопалом ка сензорима је све што је потребно ван возила.Предмети дужине до 4,02 м могу да се безбедно сместе у верзију дужине 5,30 м захваљујући "FlexCargo" могућности утовара испод предњег путничког седишта.


Унутар новог "вивара", возач и путници се осећају као да су у путничком аутомобилу: системи као што су "Head up" дисплеј, камера за поглед уназад од 180 степени, упозорење на судар са возилом испред са аутоматским кочењем у случају опасности и темпомат олакшавају вожњу. Захваљујући ергономској позицији седења, све контроле су у видокругу и лако приступачне. Корисници су одлично повезани уз помоћ најмодернијих "infotainment" система.

Већ у 2020. гама ефикасних погонских јединица ће бити проширена са верзијом на електрични погон са батеријама.

Захваљујући заједничкој платформи, нови "виваро" долази у три дужине. Посебно компактна верзија дужине 4,60 м затвара јаз између вана и транспортера, а са кругом окретања од само 11,3 метара је врло агилна.


Ова варијанта већ нуди 4,6 м3 товарног простора, који може да се повећа на 5.1 м3 захваљујући "FlexCargo" могућности утовара на страни предњег путничког седишта. Ово дозвољава транспорт предмета дужине до 3,32 м уместо 2,16 м. Верзије од 4,95 и 5,30 м имају максимални капацитет товарног простора од 5,8 и 6,6 м3. Ентеријер "вивара" тако може комфорно да смести мердевине или панеле дужине до 3,67 или 4,02 м, као и многобројне ситнице у оставама унутар кокпита.


Поред најмодернијих агрегата, мењачи са глатким променама брзина, као што је осмостепени аутоматик, доприносе ефикасности и удобности, поготово за тржиште флота. Сервисни интервали који су до 50 хиљада километара још више смањују трошкове одржавања. Карактеристике попут високо постављених предњих светала и максимална висина од 1,90 м за већину варијанти смањују ризик од штете, на пример током паркирања.