КО је ових дана пазарио нов аутомобил једне познате марке добио је на поклон викенд за две особе на Златибору у једном од најпрестижнијих хотела на овој планинској лепотици!

Ово је само један од "мамаца" које користе продавци нових аутомобила у Србији не би ли "убедили" купце да се одлуче баш за њихов модел.

Таква "брига о сваком купцу" даје и опипљиве резултате па је тако, продаја у јулу ове године (2.761 возило) за више од 20 одсто већа него у истом месецу лане.

- Фактички у Србији сајам аутомобила траје целе године - каже генерални секретар Српске асоцијације увозника нових аутомобила и делова Бобан Николић - После дужег времена очекујемо да на крају године премашимо цифру од 30.000 продатих возила.

Да би тај план испунили, продавци возила настављају са бројним "акцијама". Тако је ових дана, једна од компанија која је до сада купце "пецала" на седмогодишњу фабричку гаранцију на сва возила, сада понудила "одређени контингент изузетно добро опремљених возила" из "специјалне едиције" са попустом од три до пет хиљада евра у зависности од модела возила!

Већ је уобичајено да продавци, уз свако ново купљено возило, нуде "четири зимске гуме", али сад на поклон дају четири точка све са гумама! Ако је вредност возила нешто већа од 15.000 евра јасно је да је поклон више него повољан.

- Не треба заборавити ни повољне кредите које даје велики број пословних банака - каже Драган Шкрњић, аналитичар аутомобилског тржишта

Купце маме и бесплатним сервисом, каско осигурањем, навигацијама...

ЗА ЛУКСУЗ НЕМА КРИЗЕ

НИЈЕДНЕ године од почетка светске економске кризе (2008) до сада продаја луксузних возила у Србији није била у паду!Зато и не чуди да је до 1. августа ове године, у нашој земљи, већином за кеш, продато 2.141 возило из такозваног премијум сегмента ("мерцедес", БМВ, "ауди", "јагуар", "порше"...) међу којима и два "ферарија", по један "астон мартин" и "ролс-ројс"...