НОВА, никада лепша, стреловитија, примамљивија, "опел корса ГСи" је стигла на тржиште. Наравно, прво на матично, немачко, где ће љубитељи ове "љуте папричице" моћи да уживају у њеним чарима за 19.960 евра.

Ускоро се очекује и на осталим европским тржиштима на којима већ влада велико интересовање за ову "Опелову" посластицу.

Са турбо пуњачем, и ОПЦ шасијом , "корса" постаје, после "инсигније" друга машина из Риселсхајма која носи чувену "ГСи" ознаку.

Импресивно је, кажу како је ОПЦ шасија ултра-прециознаи какво задовољство пружа на кратким дистанцама са честим кочењима.

"Опел корса ГСи" под хаубом има 1.4 литарски турбо бензинац са 150 КС,који са 220 нм обртног момента при броју обртаја од 3.000 до 4.500 пружа изузетне перфомансе. При томе је потрошња, и наравно емисија ЦО2 веома ниска. По граду "корса ГСи" ће трошити 7,7 до 8,0 литара, на отвореном путу 5,1 до 5,5 литара на 100 километара, што даје комбиновану потрошњу од 6,1 до 6,4 литра на 100 км. Емисија ЦО2 се креће између 139 и 147 грама по пређеном километру.

Мотор има четири цилиндра а упарен је са шестостепеним мануелним мењачем.

Овај "хот-хеч" из Риселсхајма убрзава попут свог знака на хауби (муња) - 8,9 секунди од 0 до 100 км на час. Изузетно је еластична па са брзине 80 км на час до 120 км на час, у петој брзини, стиже за 9,9 секунди.

Већ легендарна ОПЦ шасија са диск кочницама са црвено обојеним клиповима, како то ред и налаже, била је ииспробана и на чувеној писти у Ниртбургрингу.Директор "Перформанце Царс анд Моторспорт" одељења "Опела" , Волкер Стричек је имао задовољство и да лично ужива у овој зујалици.на легендарној писти "корса ГСи2 је имала и специјалну "обућу" на точковима од 18 инчи од лаке легуре, били су намонтиирани пнеуматици "215/40 ЗР18".

Спортска возила имају дугу традицију у "Опелу".Прво возило које је било задужено за реке адреналина је позната 2опел манта ГСи" а затим и "кадет ГСи" са 115 КС из 1,8 литарског агрегата давне 1984.

Само четири године касније, "Опел" уе у "кадета 2.0 ГСи" уградио 2.0 литарски ДОХЦ са 16 вентила који је развиојао 150 КС.

И прва "астра" је имала овај мотор.

"Корса ГСи" фамилија започета је 1988. са "корсом А" која је имала 100 КС. Наследила је "корса Д" 2012. А сада је на сцени нова бомбона из Риселсхајма "корса ГСи 2018".


БРОЈКЕ

0- 100 км/ч 8,9 сек

150 КС је максимална снага

19.960 евра је цена у Немачкој


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Поново профитабилни