О, ЛА, ла! Непоновљиви француски шарм на точковима, Азурна обала, Ница, Кнежевина Монако...

То што је "Пежо" изабрао и улице Монте Карла за промоцију, прву тест вожњу новог модела "пежо 508" (којој су присуствовале и "Новости") помало нас је изненадило, јер, зна се које "аждаје" маме уздахе у овом делу света.

Међутим, први сусрет са новим аутомобилом са знаком лава на хауби, улазак у раскошну, модерну кабину нам је развејао све недоумице. А чињеница да су се за нашом лимузином окретали и на улицама Монте Карла, загледали је на паркингу, коментарисали са осмесима - све говори!


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
Мегдан са "Фераријем"


"Пежо" је опет на мегдану највећим аутомобилским маговима који праве седане из такозваног "Д" сегмента, који чини се једини, одолева жестоком јуришу СУВ возила и кросовера.

"Пежо" је свој најновији бисер напросто извајао. Складне, спортске линије, компактнија структура, а при томе и знатно лакша, са вратима без рама, са спектакуларним ентеријером, унапређеним "И-кокпитом" који је већ постао заштитни знак овог бренда плене на први поглед. Ту је и велики тач-скрин екран од 10 инча, па дигитална командна табла од 12,3 инча, сјајни, спортски волан, дивна ручица мењача. Пакети опреме су врхунски, а обиље модерне технологије, асистенције возачу, могућност отварања крова, врхунска клима, врхунски аудио-систем је нешто што се и очекује од оваквог возила!

Овај седан је дуг 4.750 мм, широк је (са ретровизорима) 2.098 мм, висок 1.404 мм и има међуосовинско растојање од 2.793 мм. Пртљажник има запремину од 487 литара, а у кабини има много места за одлагање ситница, флаша, чаша...

Запремина резервоара је 55 литара, што, уз податак о просечној потрошњи, гарантује дуго крстарење...

Мотори под хаубом су прича за себе. Сви испуњавају еко норме које ће тек бити обавезујуће и сви су изузетно економични.

Бензински су чувени "пјуер тек", радне запремине 1.598 кубика, са 180, односно 225 КС. Упарени су са врхунским аутоматским мењачем са осам брзина. Убрзање од 0 до 100 км на час је од 7,3 до 7,9 секунди. Максимална брзина је 230, односно 250 км на час. Потрошња у просеку износи 5,4 литра на 100 км.

Дизелаши су и на нашем тржишту веома цењени "блу ХДИ" агрегати. У понуди је мотор са 1.499 кубика са 130 односно 180 КС. Слабији може да буде упарен и са мануелним шестобрзинцем, а јачи долази у пакету са аутоматским, осмобрзинским. Потрошња од 3,8 до 4,5 литара у комбинованом режиму вожње...


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
Ограничена НРИНГ серија


На наше тржиште овај лепотан стиже почетком јесени. Цена за наше тржиште се још не зна, а у Француској продаја ће стартовати са 32.000 евра.