ИАКО је званично представљен у октобру, нови "ситроен Ц3 еркрос", компактни СУВ, већ је постао прави европски хит. Наиме, за само 15 дана поручено је 20.000 ових возила.

Нови адут "Ситроена", који је у портфолију ове компаније заменио моделе са чувеном ознаком "пикасо", почео је да се продаје и у Србији, после званичне презентације на недавно одржаном Сајму аутомобила у Новом Саду.

Купци су "намамљени" јединственим дизајном, атрактивном унутрашњошћу возила и невероватно богатим пакетом опреме већ у основној верзији, са чак 12 савремених "асистенција возачу" и безбедносним системима који су "еркросу" донели максималних пет звездица на Евро НЦАП тесту.

Овај лепотан, дуг 4,15 метара, има много "цака" које га разликују од конкуренције. Тако је и "основни" пртљажни простор, без обарања задње клупе (реда седишта), варијабилан и креће се у распону од 410 до чак 520 литара. "Ситроен" је, једноставно, задњи ред седишта поставио на шине, па се, померајући се напред-назад, од задњег реда седишта добија жељена запремина пртљажног простора.

Атрактиван споља, "еркрос" је још интересантнији изнутра.Ту је седмоинчни екран невероватног мултимедијалног система на који можете да повежете свој смартфон "мирор" функцијом, али и да свој уређај напуните потпуно бежично.

"Ситриоен Ц3 еркрос" се испоручује с предњим погоном, и нема класични "ол вил драјв" погон на сва четири точка, али има "грип контрол". То је систем који расподелом снаге на точкове чини чуда и даје овом аутомобилу способности правог теренца.

Помоћ при кретању узбрдо, али и низбрдо, нешто је што је "Ситроен" уградио у нови адут који, рекосмо, већ жари и пали европским тржиштима.

ПОДАЦИ

*
4,0 л/100 км је просечна потрошња 1.6 ХДи

* 4,15 м је дужина

*
45 л је запремина резервоара

У овај аутомобил улазити и покрећете га без контакта, довољно је да вам кључ буде негде у џепу. Аутомобил ће вас и звучно и визуелно упозорити на могућност чеоног судара, као и када случајно напустите коловозну траку, "читаће" саобраћајне знакове уместо вас, а 3Д навигацијом можете да управљате гласовним командама.

У Србији, како сазнајемо, купци су изузетно заинтересовани за модел који кошта 14.490 евра, и то са другим нивоом опреме.

И реч-две о моторима. Два бензинца - "пјур тек" са 82 КС и 110 КС са мануелним или аутоматским мењачем, и два дизелаша, чувени "блу ХДУИ" са 100 и 120 КС.