КАДА је пре само неколико година на тржиште излазио рестилизовани модел, обично се радило о једноставном "затезању бора" или "фејслифтингу" како су то саопштавали произвођачи.

Сада рестилизовани модел значи да се на тржишту појавио знатно унапређенији технолошки, али и дизајнерски модел, спреман да одговори жестокој тржишној утакмици и све, што је сасвим и нормално, захтевнијим купцима чији се укус али и навике, па и очекивања од тога шта им модерни аутомоил нуди, знатно изменио.

Овај модел "Пежо" је досад продао у 760.000 примерака и јасно је, рестилизацијом је хтео да сачува тржишне позиције до појаве сасвим новог наследника.

На први поглед је јасно да је "Пежо" наставио ка свом циљу - премијум сегменту. Аутомобил је "као лађа", велик, простран, изузетно складних динамичних линија. Материјали су врхунски, и немате утисак да се на било чему штедело.

У унутрашњости доминира нови већи "тач-скрин" екран без ког се нови аутомобили не могу ни замислити. И све што уз то иде од могућности конекције са "паметним телефонима", до све силе података, од навигације, читања СМС порука и бројних модерних чудеса савремене технологије. Наравно, у "Пежоу" се већ подразумева сјајан аудио-систем, аутоматска клима, па и амбијентално осветљење... Караванска верзија има пртљажник од 610 литара, односно 660 када се задњи ред седишта помери унапред, а када се обори добија се свих 1.775 литара.

На почетку продаје у Србији купцима су на располагању бензински турбо "пјуертех" мотори од 1.200 кубика са 110 и 130 КС, носиоци титуле Engine of the year трећу годину заредом у категорији од 1.0 - 1.4 кубика. Поред њих у понуди су и свима добро познати ХДИ мотори са 120 и 150 и 180 КС.

Ми смо на тесту имали модел 2.0 ХДи са 150 КС чија је просечна потрошња била око 4,1 литар на 100 километара (фабричка спецификација је 3,7 литара у просеку) и који емитује свега 100 грама CO2 по пређеном километру.

Почетна цена је 14.990 евра.

ПОДАЦИ
* 1.457 мм је висина
* 4.585 мм је дужина
* 1.863 мм је ширина