БЕОГРАД - Народни музеј у Београду почиње кампању за промоцију српске културе у земљи и иностранству, у сарадњи с Министарством културе и информисања, Министарством трговине, туризма и телекомуникација, туристичким организацијама Београда и Србије, Ер Србијом и највећим медијским кућама са националном фреквенцијом.


Кампања је планирана у више фаза, а прва почиње данас и то преко друштвене мреже Инстаграм, у сарадњи са Ер Србијом, саопштио је Народни музеј.

Кампања #јасамумузеју има за циљ да позове пре свега младе људе, али и све остале, да посете Народни музеј, изаберу омиљени експонат и поред њега се фотографишу.

Идеја је да се Народни музеј приближи свима и да постане место окупљања и едукације младих људи.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Више од 150.000 људи за шест месеци посетило Народни музеј у Београду


За учешће у кампањи #јасамумузеју потребно је фотографисати се у Народном музеју Србије, поставити фотографију на Инстаграм налогу са хаштегом #јасамумузеју уз локацију Народни музеј, запратити и означити налог @народнимузеј.


Акција траје од данас до 1. децембра, а аутор слике која на крају буде имала највише лајкова добиће на поклон од Ер Србије две повратне авионске карте за Париз.

"Из Народног музеја у Београду директно у Лувр", поручују из Народног музеја и позивају све грађане да посете музеј у потрази за својим омиљеним експонатом.