КОВЕРТА без печата, али са логом ЈКП "Инфостана технологије" непријатно је у среду изненадила суграђанку В. С. из Земуна. Иако је мартовски рачун платила на време, стигла јој је опомена овлашћеног адвоката предузећа пред утужење, због дуга од 169,73 динара.

Да све буде још проблематичније, рок за плаћање је био осам дана од добијања опомене, која је стигла на адресу наше саговорнице са 20 дана закашњења. Како нам се пожалила В. С., овако нешто је потпуно изненадило, будући да је као редовни платиша своје обавезе измирила још почетком априла када је и стигао мартовски рачун.

- Рачун за март у износу од 6.190 динара сам уредно платила, као и сваки претходни, и остварила попуст од пет одсто, а предузеће прети јавним извршитељем, односно опоменом пред утужење због дуга за март који износи 169,73 динара - прича нам В. С. - Навели су да ће, уколико не измирим дуговања, бити покренут поступак принудне наплате (на слици).

Према речима наше саговорнице, када је прочитала решење додатно се збунила, јер се на уплатницама иначе не уписују износи већ стоји одштампана ставка која треба да се измири. Па зато и нема објашњења одакле је испливало заостало дуговање.

ПОСЛАЛИ 240.000 ОПОМЕНА ПОЧЕТКОМ марта ЈКП "Инфостан технологије" послало је око 240.000 опомена пред утужење на адресе Београђана. На мети су махом били они који од маја 2018. године нису плаћали обједињену наплату комуналних услуга. Мада је и тада било суграђана који су тужени због дуга од свега стотину динара.

- Не знам како су израчунали да дугујем 169,73 динара јер увек плаћам тачан износ који стигне са уплатницом - додаје В. С. - Опомену пред утужење сам у сандучету нашла у среду, а када сам отворила коверту на решењу је стајао датум 22. август и рок да дуг платим најкасније за осам дана.

ПРОЧИТАЈТЕ И:ВОЗАЧИ У ШОКУ: Бранковим мостом ишао у супротном смеру (ВИДЕО)


Иако је опомена стигла после 20 дана кашњења, В. С. је одмах у среду отишла и измирила приспеле обавезе, за које не може да нађе објашњење како су настале. Такође, никако јој није јасно зашто је решење стигло касније и то у коверти без адекватног печата.

Надлежни из ЈКП "Инфостан технологије" истакли су да опомене пред утужење упућују корисницима како би им се дао додатан рок за плаћање.

- Корисница која је добила опомену, у међувремену је измирила обавезе и против ње неће бити покренут поступак принудне наплате - рекли су кратко у овом предузећу.

Међутим, нису желели да дају додатне информације о наведеном случају и доспелим задужењима наше саговорнице.