ПУТНИЦИ који на жељену дестинацију крећу са главне Београдске аутобуске станице убудуће ће за улазак на перон плаћати 190 динара, уместо досадашњих 180. Разлози за поскупљење перонске карте нису познати.

Обавештење о промени ценовника није истакнуто, већ је само табла са натписом на шалтеру "цена перонске 180 динара" замењена са "190". Тако да разлику не примете они који дуго нису путовали са ове станице.

- Журила сам на аутобус и стигла два минута пре поласка - каже путница Весна Бајић. - Дала сам 200 динара, а службеница са БАС шалтера вратила ми је 10 динара, уместо, као раније, 20. Тек кад сам била у аутобусу, схватила сам да је перонска карта поскупела. Десет динара није неки износ, али свакако не разумем разлоге поскупљења, када за то немамо ни бесплатан тоалет, ни пртљаг, већ се све додатно наплаћује. А чак ни довољно клупа да седнемо док чекамо превоз.

Уколико неко путује ка удаљеним дестинацијама, 10 динара горе-доле не прави осетну разлику у односу на цену карте. Ипак, онима који са ових перона одлазе на посао, и те како се одрази на буџет. Ово поскупљење погађа суграђане који, рецимо, путују од Београда до Младеновца. Уколико немају месечну перонску, на редовну неперсонализовану "бус плус" карту од 269 динара, колико вреди аутобуска карта до Младеновца, потребно је да доплате још "две трећине аутобуске карте" за перонску. Путницима који имају месечну аутобуску карту до приградских општина, улазак на перон је бесплатан.

Осим путника, само што кроче на перон и проведу од пет до десет минута, перонску карту морају да купе и они који прате своје најближе на пут. Портири не смеју да "прогледају" кроз прсте ни уколико неко жели само да помогне некоме да унесе пртљаг. Ипак, правдају се да никада не могу са сигурношћу да знају да ли је неко путник или пратилац.


КОРИГОВАНИ ЦЕНОВНИЦИ И 2015.

ДО овог поскупљења, последњи пут цена перонске карте увећана је 2015. године.

Дотад је износила 160 динара, када је увећана за 20 динара.