ЗБОГ великих рупа на коловозу и трамвајских шина које вире из асфалта, вожња Старим савским мостом ноћна је мора за возаче. У зимским условима, када је мало поледице довољно да возило исклизне када се креће по шинама, а гуме се лако цепају, сви који могу избегавају ову деоницу. Надлежни на апеле суграђана да се коловоз на Старом савском мосту поправи не реагују, јер већ на лето очекују да ће бити демонтиран, а на његовом месту почети градња новог савског моста.

Коловоз на мосту је одавно у веома лошем стању. Недопустиво је да овом саобраћајницом пролазе и возила градског превоза, а да ником ни летос ни јесенас није пало на памет да бар "козметички" затрпа кратере и попуни рупе око шина да би се избегла нека несрећа.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Земун: Заклонили сунце, поткопали темеље

- Десна страна моста је катастрофална, јер између шина и мостовске конструкције не постоји асфалт - жали се возач на линији 78, који овуда пролази свакодневно, више десетина пута. - Десни точкови ми "газе" металну подлогу, јер сам приморан да возим по ивици трамвајских шина. Лед је, клизаво је, па кад и мало прикочим, аутобус лако може да "исклизне". А линије 78 и 83 су увек крцате путницима! Потребно је да се шине утопе у асфалт, а не овако. Није решење ни да још шест месеци возимо у оваквим условима.

Осим вожње по шинама, проблем су и огромни кратери дуж мостовске конструкције. Возачи се жале да ударне рупе насред моста нико месецима не поправља. Коче, покушавају да их заобиђу, али безуспешно. Напуњене водом, представљају додатну опасност поготово за оне који овуда не возе тако често.

Овде је проблем и мимоилажење, пошто нико од возача не жели да цепа гуме возећи по шинама. Ипак, слабији увек попусти, па аутомобили уступе пролаз камионима и аутобусима.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Прихватилиште - последња адреса спаса

СПОЈИЋЕ НОВИ БЕОГРАД И АДУ ЦИГАНЛИЈУ

ДЕМОНТАЖА Старог савског моста и градња новог требало би да почне по завршетку постављања трамвајских шина дуж Моста на Ади. Тада ће се направити шинска веза између старог и новог дела града, а Стари савски мост ће, према најавама, поново бити монтиран у Блоку 44, како би спојио Нови Београд и Аду Циганлију.