УМАЗАНА, исфлекана, црна од прљавштине - таква су седишта у "шпанцима". Путници избегавају да на њих и седну, а Град је досад уложио 110.000 евра на њихову замену у 22 возила!

Само три године од када су трамваји марке КАФ 2011. године почели да крстаре градом, несавесни суграђани већ су били уништили нова седишта у њима. Исполивана и умазана, ова возила сада већ седам година превозе путнике с једног на други крај града. Странци, који користе јавни превоз, ужаснути су стањем у коме се нови трамваји налазе, па је домаћинима често и непријатно да користе овај вид превоза када су у њиховом друштву.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
Летњи ред вожње до 3. септембра

Замена седишта почела је прошле године, а посао се обавља сукцесивно. Према речима директора ГСП Жељка Милковића, остало је још да се замене столице у осам "шпанаца".

- Од 30 трамваја, заменили смо седишта у 22 - каже Милковић. - Град је за то издвојио 110.000 евра! То нису мале паре. Једно седиште кошта око 60 евра, а у сваком овом возилу има их 77. Иако смо првих годину, две покушавали да их оперемо и ангажовали неколико различитих фирми, нисмо у томе успели. Седишта су после само три године у потпуности била девастирана, а жалбе путника су само стизале. Зато смо одлучили да их заменимо, пошто није било могуће да се само уклони платно са њих.

Директор објашњава и да процес замене траје толико дуго јер је потребно план набавке ускладити са финансијским могућностима. Уједно, пошто су у питању изливене седалне плоче за њихову израду је потребно време.

- Јавна набавка за замену седишта у преосталих осам трамваја је расписана, па се надамо да ће тај посао бити обављен до краја године. И сама замена траје бар недељу дана, што није безначајно, јер возило тада не саобраћа.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
Дунавска регата са 200 такмичара

МУЧИ ИХ И СМРАД

ОСИМ на прљавштину, путници се жале и на мирис урина у шинским возилима. Из ГСП кажу да се дневно на три до седам трамваја уради генерално прање, и подсећају да се возила који иду у саобраћај чисте свакодневно.