ГУЖВЕ НА ПАНЧЕВЦУ: Застоји због семафора
21. 12. 2017. у 22:15
Гужве на Панчевачком мосту, јер светлосна сигнализација код богословије није синхронизована. Зелени талас ускоро у Мије Ковачевића
Раскрсница Драгослава Срејовића и Панчевачког моста / Фото: П. Милошевић
КОЛОНЕ возила која миле од Панчевачког моста ка граду у поподневном шпицу, призор је који већ месец дана збуњује житеље леве обале Дунава. За време трајања реконструкције Рузвелтове, Мије Ковачевића, Славије и Булевара ослобођења, када је цео град био у колапсу, овде је било проходно, тврде суграђани. Откад су радови завршени, жале се на велике гужве, а за све криве семафор на раскрсници са Драгослава Срејовића. Нема ни зеленог таласа у Рузвелтовој и Мије Ковачевића.
- За време реконструкције саобраћајница, оваквих застоја није било - прича Бранка Б. - Биле су гужве у Булевару деспота Стефана, али су се возила кретала. Сада аутобуси миле, мост прелазимо и по пола сата, а на аутобусе јавног превоза чекамо и дуже од 30 минута. Застоји су почели да се праве одмах по пуштању Рузвелтове за саобраћај и ево, већ месец дана, понављају се свакодневно.
Житељи Борче, Овче, али и Вишњичке бање тврде да је проблем у саобраћајној сигнализацији, која није синхронизована.
Прочитајте још - Рестрикције "Беовоза" од марта 2018. године
- На једном семафору упали се зелено светло, а на друга два црвено - прича Душан Ш. - То брзо створи колону на Панчевачком мосту, а највећи колапс направи се на семафору код Омладинског стадиона. Због тог колапса аутобуси не стижу у предвиђено време на терминусе, па сви после чекамо линије 95 и 35 и дуже од пола сата.
Из Секретаријата за саобраћај наводе да се семафорска сигнализација у Рузвелтовој тренутно налази у првој фази рада. То значи да семафори функционишу у фиксном режиму, у линијској координацији са циклусом од 90 секунди, који је био активан и пре реконструкције.
- У наредном периоду очекује се друга фазa, односно рад семафора у детекторском режиму рада - најава пешака и возача преко пешачких тастера и детекторских петљи. Тада ће се зелени талас по Рузвелтовој улици прекидати само када постоје пешаци који желе да пређу улицу и када на бочном прилазу постоје возила. По завршетку ове фазе може се очекивати побољшање услова одвијања саобраћајних токова на новоформираној раскрсници код НИС пумпе и код Ватрогасног дома - тврде из Секретаријата.
Karabaja
21.12.2017. 22:34
kada krenete od ulice sv. nikole do bogoslovije ruzveltovom sto mislim da nije vise od 1 km, zaustavite se na bar 3 semafora od kojih jedan drzi duze od minut ipo u smeru ka bogosloviji dok u suprotnom smeru drzi 20ak sekundi a da pri tome nikakvog saobracaja iz bocnih ulica nema. toliko o rekonstrukciji. a guzve su jer po rekonstrukciji ruzveltove mnogo vise saobracaja ide tuda.
Најслабија тачка Београда : секретаријат за саобраћај!Такве стручњаке свет још није видео!
Isti slucaj je i u Cvijicevoj ulici. Nema zelenog talasa i zbog toga se stvaraju guzve u spicevima.Pricaju o fazama a nista ne resavaju!!
Na slaviji haos , pancevac, bogoslovija, ruzveltova, cvijiceva... sve gore.. svaka cast strucnajacima..
Super, hajde da ukinemo semafore i pešake, i onda će saobraćaj konačno teći bez problema? Očigledno je da su građani Beograda razmaženi i da kad su u kolima ne shvataju da nisu "upali u gužvu", već su oni sami gužva. U autobusu je 100 ljudi, a u većini slučajeva u automobilu sam putnik. Ta vozila stvaraju zastoje, a prevoze najmanje putnika. Broj automobila u Beogradu raste, a ulice ostaju iste, teško da će biti da je problem samo u semaforu. Više pešačenja, vožnje bajsa, manje automobila!
Коментари (6)