НИ жичана ограда, ни пластичне банкине високе пола метра, нису довољне да задрже пешаке ван зоне градилишта и онемогуће прелазак Булевара ослобођења на небезбедним местима! Од намере да препрече ван обезбеђених места нису их задржали ни кратери широки два и више метра. Тако је, у уторак повређена жена која је претрчавала улицу код Карађорђевог парка. Њу је ударио аутобус на линији 78, а затим је "бацио" под возило на линији 59.

Од када је реконструкција почела, од Славије до Ветеринарског факултета, постављене су жичане заштитне ограде, и са једне и са друге стране улице. Да би пешаке спречили да прелазе где стигну, радници фирме МБА "Ратко Митровић" наместили су и пластичне банкине, како би додатно обезбедили градилиште. Ипак, несавесне грађане ни све те "препреке" не могу да задрже.

- Ограду смо поставили и све обезбедили по прописима, али суграђани на своју руку померају постоља, провлаче се где стигну - наводе из компаније МБА "Ратко Митровић". - Стари, млади, родитељи са децом... Сви прескачу где им је згодно. Прелазе саобраћајницу не размишљајући да се налазе на градилишту и да могу да се повреде. Наши људи имају наређење да сваког јутра обиђу заштитну ограду и да је поново "саставе" на свим местима где су је неодговорни суграђани раздвојили.

Упркос свакодневној контроли, Београђани пробијају баријере на сваком кораку, а све због "процене" да су пешачки прелази код Славије и Карађорђевог парка недовољни. "Ратку Митровићу" грађани су сугерисали да је требало да се поставе још неколико "пунктова" за прелаз, пошто је раздаљина између постојећих велика. Ништа боља ситуација није ни у Рузвелтовој. Да би што пре стигли до одредишта, градилиште прелазе где год могу и радије ће утрошити време да помере ограду, него да је обиђу и на безбедном месту пређу улицу.


НАДЛЕЖНИ АПЕЛУЈУ ДА СЕ ПОШТУЈУ ПРОПИСИ

ИЗ Секретаријата за инвестиције апелују на све суграђане да не доводе себе у опасност и да не прелазе улицу ван прописаних места.

- Осим возила која туда пролазе, на градилишту могу да их повреде и машине. Урадили смо све како бисмо их заштитили од опасности, али сами себе угрожавају тако што померају ограду, провлаче се кроз њу и шетају раскопаном саобраћајницом - каже Лука Петровић, градски секретар за инвестиције.

Прочитајте још:

* ПРОБЛЕМИ У БУЛЕВАРУ ОСЛОБОЂЕЊА: Аутомобили јуре, ђаци угрожени

* Гужве у Београду престају тек после 16. новембра