На столице у шпанцу нико не седа због штроке!
29. 05. 2017. у 22:15
Унутрашњост трамваја и аутобуса јавног превоза прљава, иако су на њиховом чишћењу и одржавању ангажоване приватне фирме. ГСП започео замену дотрајалих и ишараних седишта ПВЦ столицама
Путницима и гостима престонице смета нечистоћа / Фото П. Милошевић
ЗАМАЗАНА, прљава и исфлекана седишта у трамвајима "шпанцима" разлози су зашто већина Београђана одлучује да стоји током вожње овом врстом јавног превоза. Када се возила перу и колико често, само су нека од питања која путницима падају на ум док њима "крстаре" београдским улицама.
Да се "шпанци" не одржавају како треба, јасно је свакоме ко у њих уђе. Зато путници и избегавају да седну на упрљана седишта, па одлуче да пут - престоје.
- С пријатељима који су у Београд дошли из Британије ушао сам у трамвај. Када су видели како су прљава седишта, одбили су да на њих седну - прича Никола С. - Лице ми је било црвено од стида због изгледа тих столица умазаних свим и свачим. Није било седишта које није имало безброј мрља.
Слична ситуација је и са аутобусима и тролејбусима. Прљави прозори и подови возила, дебели слој прашине на седиштима... Путницима и гостима престонице ова нечистоћа смета. Никоме није јасно зашто није могуће повремено обрисати возила која саобраћају у систему ГСП.
- Корисници су у праву када кажу да су седишта у трамвајима марке КАФ нерепрезентативног изгледа - наводе у Градском саобраћајном предузећу. - Посебно када се узме у обзир да су ово модерна, савремена и, пре свега, нова возила. Ипак, све те флеке настале су током саобраћања трамваја на нашим улицама. С обзиром на чињеницу да физичко прање столица није дало задовољавајуће резултате, ангажовали смо неколико екстерних фирми које се баве чишћењем седишта хемијским средствима. Нажалост, ни они нису успели да их оперу.
Зато је ГСП у претходној години започео замену пресвучених седишта ПВЦ столицама које могу ручно да се очисте.
БРИШУ ИХ, АЛИ НЕ ДОВОЉНО ДОБРО
ЧИСТОЋУ градског возног парка тренутно одржавају приватне фирме "Мопекс" и "Пепељуга". Прва је задужена за чишћење погона "Карабурма", "Нови Београд", "Космај" и "Дорћол", док је друга фирма ангажована на прању возила у погонима "Централа" и "Земун". И док би за два дана цео возни парк требало да прође испод крпе чистача, возила на улице излазе као да је по њима "мачка прешла репом".
Tamara
29.05.2017. 22:31
Bila sam u Beogradu pre mesec dana, i grad je puno prljav nazalost ali tako je. Kada dodjete iz jedne Svedske ciste i uredjene zemlje, imate osecaj kada ste u Beogradu kao da ste u Iraku ili Avganistanu.
@Tamara - Ne preteruj...
To se zove NEKULTURA
Angazujte pravu a ne izmisljenu firmu ored sam tender da bi se samo uzimao novac
"zašto nije moguće povremeno obrisati vozila koja saobraćaju u sistemu GSP"E to će nam i doći glave. Ne mora da se pere svakog dana, može i povremeno. Ne mora da se poštuje red vožnje, može i otprilike. Ne mora da se vozi bezbedno, može kako vozač hoće. Ne mora kako treba, dobro je i polovično. Samo plate u GSP i gradskoj upravi nisu polovične i cena prevoza nije polovična.Ali važno je da putnici koriste tramvaje, pa su zato isti prljavi.
Коментари (19)