Петљу Петлово брдо ће градити нова фирма

Н. В.

26. 04. 2016. у 20:00

ЈП "Путеви Србије" више не сарађују са компанијом која је требало да изгради саобраћајницу на Ибарској

Петљу Петлово брдо ће градити нова фирма

Уговор за петље Петлово брдо и Орловача потписан је 2013.

ПОЧЕТАК изградње петље Петлово брдо није ни на видику. Пројекат дела Обилазнице око Београда, после три године блокаде, није ни на позитивној нули, већ је враћен два корака уназад. Првобитни план мора да се мења, као и већ изабрани извођач. У ЈП "Путеви Србије" уверавају да неће бити ни проблема због одштетних захтева, нити ће "Штрабаг" испоставити рачун Републици Србији.

Уговор са извођачем радова за изградњу петљи Орловача и Петлово брдо потписан је 23. јула 2013. године. Посао је добио аустријски "Штрабаг", који је доставио најповољнију понуду од шест милиона евра. Планирано је да радови буду финансирани из зајма Европске инвестиционе банке.

- Изградња петље Петлово брдо ће се наставити по окончању израде новог - измењеног пројекта петље, а у складу са Споразумом постигнутим са подносиоцима жалбе - кажу у ЈП "Путеви Србије". - Раније изабрани извођач неће наставити изградњу, јер је уговор споразумно раскинут.

Нагодбом је постигнуто очување 87 одсто површине шуме Борићи и да уместо сече 1.652 стабла, буде посечено највише до 261 стабла, као и компензација посечених стабала сађењем неколико стотина нових садница. У плану је и изградња дечјег игралишта у зони парк-шуме, а Петлово брдо ће коначно добити безбедан и легалан излазак на Ибарску магистралу код сервиса "Форд".

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (3)

цена?

27.04.2016. 01:14

ПОдносиоци жалбе су се расули и држава сада може да ради по најбољем, првом плану, без измена. Али, тешко је да се трома и неефикасна држава прилагоди.Подносиоци жалбе су схватили да би највише штете себи направили изменом првобитне петље, о штети Граду и Држави да не говоримо. Успорио би се саобраћај, било би више гасова, више буке, возачи би користили пролаз кроз само насеље. Најбоље решење је права, цела петља. И букобран и дрвеће, а и без њих би били даље од пута него што је случај другде.

DJ Hill

27.04.2016. 02:14

Petlja "Petlovo brdo" se nikada neće graditi jer je projekat nestručno urađen, štetan je po interese građana Beograda a naročito stanovništvo na jugu Beograda i to sve do Jablaničke ulice. Ovaj nestručno urađen plan/projekat bi, u slučaju da bude realizovan za sva vremena "odsekao" stanovništvo četiri naselja, "Petlovo brdo", "Labudovo brdo", Vidikovac i Cerak - Vinogradi i građani bi živeli odmah uz saobraćajnicu kojom dnevno prolazi više vozila nego na autoputu Beograd - Niš. Dejan Jovanović

DJ Hill

27.04.2016. 11:24

Petlja "Petlovo brdo" se nikada neće graditi jer je projekat nestručno urađen, štetan je po interese građana Beograda a naročito stanovništvo na jugu Beograda i to sve do Jablaničke ulice. Ovaj nestručno urađen plan/projekat bi, u slučaju da bude realizovan za sva vremena "odsekao" stanovništvo četiri naselja, "Petlovo brdo", "Labudovo brdo", Vidikovac i Cerak - Vinogradi i građani bi živeli odmah uz saobraćajnicu kojom dnevno prolazi više vozila nego na autoputu Beograd - Niš. Dejan Jovanović