Обнова Кнеза Милоша почиње 2017.

Н. В.

29. 01. 2016. у 23:59

Прометна градска саобраћајница требало би да добије шесту траку и велику гаражу

Обнова Кнеза Милоша почиње 2017.

Будући изглед једне од најфреквентнијих градских улица

ЗЕЛЕНО светло за реконструкцију Улице кнеза Милоша и изградњу велике подземне гараже, које су "Новости" најавиле средином децембра, ако је веровати очекивањима директора "Паркинг сервиса" Андрије Чупковића, требало би да се упали за шест месеци!

Наиме, у јулу ће бити издата грађевинска дозвола за овај пројекат на којем тренутно ради поменуто предузеће. Планирано је да радови почну следеће године, после реконструкције Трга Славија и Булевара ослобођења.

Капацитет гараже би био 427 паркинг-места. Протезала би се од Немањине улице до Вишеградске, а реконструкцијом је предвиђено да улица добије и шесту траку, а по средини би се налазило разделно острво.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (10)

batistuta

31.01.2016. 14:57

@Neverovatno - a sta ce toliko mesta za pesake kad tamo ima malo pesaka ja svaki dan pesacim tom ulicom pa to vidim,naravno da je bolje da ima vise traka a da se ne smanji pesacka zona ali to nije izvodljivo

Dragan

01.02.2016. 15:36

@Neverovatno - Izgradnjom garaze bice ukinuta sadasnja parking mesta pa prestaje potreba za ovako sirokim trotoarom. Kroz ovu ulicu svakodnevno prolazi najmanje 100 hiljada automobila i vozila GSP ali je prilicno nezanimljiva pesacima. Nema prodavnica, nema skola, ima veoma malo ugostiteljskih sadrzaja sa bastama, zaposleni u ambasadama dolaze i odlaze uglavnom sopstvenim automobilima ... Sve u svemu, po 4-5 metara trotoara sa svake strane ulice je i vise nego dovoljno da ljudi prolaze i da se mimoilaze.

Treba samnjiti broj automobila

02.02.2016. 14:06

@Neverovatno - a ne proširivati ulice. Taj koncept su u Americi i Evropi napustili sedamdesetih godina prošlog veka, jer se pokazalo da samo privlači još vište automobila. Beogradu treba metro.

Kakve veze imaju Amerika i Evropa sa ovom Srbijom?

02.02.2016. 15:16

@Neverovatno - @Treba smanjiti broj automobila, zemlje odnosno gradovi koji su obustavili prosirenje ulica prvo su razvili metro mrezu, obezbedili dovoljan broj vozila gradskog prevoza (autobusi, tramvaji, trolejbusi) pa tek onda stopirali prosirenje ulica. Nije im palo na pamet da to rade pre 100 godina kada im je javni gradski saobracaj bio priblizno na istom nivou na kakvom je danas u Beogradu. Beograd nema 10+ linija klasicnog metroa, nedostaje mu 4000 ispravnih i klimatizovanih vozila javnog prevoza,

Projektanti bi najpre trebalo da nauče

30.01.2016. 10:33

šta je zakon spojenih posuda. Kad ubrzaju saobraćaj kroz Kneza Miloša, napraviće katastrofu u Takovskoj. Kao kad su rekonstruisali Vojvode Mišića, a zakrčili Kneza Miloša. Šta ćeš, "eksperti".

Glas razuma

02.02.2016. 15:19

@Projektanti bi najpre trebalo da nauče - Ulice se uvek prosiruju od periferije ka centru a ne obratno. Kada se prosiri i Kneza Milosa ulica projektanti ce znati koliko ce biti opterecenje Takovske i na osnovu toga proceniti sta i koliko treba da se rusi da bi u ovoj ulici bio normalan saobracaj.

Ramzes

30.01.2016. 11:07

Do sada pri rekonstrukciji sina u Vojvode Stepe, Kralja Aleksandra, Nemanjinoj, kruznog toka Autokomande, gradnje mosta na Adi, Beogrd nije video finansijski izvestaj ko je pokrao pare! A TOLIKO LARME! Kolikoce para da nestane pri rekonstrukciji ulice Kneza Milosa? Koliko ce se probiti rok radova?