У аутобусе само на предња врата!
26. 01. 2016. у 22:41
Припремљен нови (стари) пакет мера како би се побољшала наплата у градском превозу. Правило ће прво заживети на свим највећим окретницама
На периферији ће ово правило важити на свим станицама Фото А. Станковић
ПОСТРОЈАВАЊЕ путника при уласку у возила јавног градског превоза, ускоро би могло опет да буде мера за којом посеже Дирекција за јавни превоз не би ли повећала наплату карата. А према последњим, истина незваничним подацима, шверцује се око 45 одсто путника у престоници.
Предлог надлежних стигао је и на адресу приватних превозника и ГСП "Београд". Иако у највећем градском превознику нисмо добили званичну потврду руководства, запослени у овом предузећу кажу да се предлог односи на организацију уласка на почетним станицама.
- Предвиђено је да спровођење нове старе мере почне на окретницама Зелени венац, Железничка станица, Трг републике, Студентски трг, Омладински стадион, Коњарник, Вождовац - објашњавају радници ГСП. - Предлог је да у преподневној смени возач на почетној станици отвори само предња врата. Ту, одмах код апарата за оверу карата би стајао још један запослени у ГСП који би пратио да ли путници оверавају своје карте. Уколико неко то не учини, био би опоменут, а уколико одбије, овлашћени радник би позвао комуналну полицију. Возило неће моћи да крене са почетне станице све док сви путници не овере путне исправе.
У другој смени, за проверу путника на предњим вратима биће задужен возач, док ће додатно ангажовани службеник контролисати задња врата. И на линијама ван центра града, на периферији, предвиђено је да возач отвара само предња врата, али не само на почетној, већ на свакој станици.
Из конзорцијума приватних превозника су нам потврдили да су и они добили овај предлог, с тим што би за надгледање путника и да ли приликом уласка оверавају карату, особље ангажовао град Београд.
- То свакако не би могао да ради наш возач, а уговором који смо склопили са Дирекцијом није предвиђен ангажман додатног особља, самим тим и додатна средства - каже Драго Тошић из конзорцијума. - Подржавамо сваку меру која ће побољшати продају карата, јер самим тим ће се и квалитет услуге повећати. Засада није прецизирано када ће ове мере заживети. О датуму ћемо бити накнадно обавештени.
СИСТЕМ УВЕДЕН У ЈУЛУ 2012. ГОДИНЕ
СИСТЕМ уласка на предња и задња, а изласка на средња врата, уведен је 15. јула 2012. а пилот-пројекат је почео селективно да се примењује на неколико линија годину раније. Чак су на возилима јавног превоза врата била обележена налепницама за улаз и излаз, али како нико није поштовао уведене мере после годину дана су почели да их одлепљују.
neko iz mase
27.01.2016. 00:18
Ko izmislja ovakve stvari nikad se nije vozio autobusom u spicu. Toliko.
To se vec pokazalo kao nefunkcionalno jer su se stvarale ogromne guzve is kasnjenje polazaka.. Bolje sa snize cene karti, da budu pristupacne svima ali srvarno i da smisle malo realniji sistem.. Ovako placamo isto, isla ja 3 stanice ili od grocke do zemuna?!
Jadan narod
Kada sam htela da dobijem BusPlus karticu za nezaposlene, rečeno mi je da moram da budem na evidenciji Nacionalne službe za zapošljavanje. Ta ista NSZ me je obrisala iz evidencije pošto sam prestala da se javljam i još su mi zabranili prijavu na 6 meseci. BusPlus ne priznaje Radnu knjižicu. Dakle, ja sam nezaposlena koja ne može da dobije BusPlus legitimaciju.
@Prinudna švercerka - Neznam šta si htela da kažeš ali bili su u pravu sto ti nisu dali jer si prestao da se javljaš! Kao nezaposlena duzna si da se javljas ako zelis koristiti pogodnosti! Treba da lezis kući i ne radiš ništa a oni koji rade i plaćaju porez da te finansiraju?
Коментари (42)