Тржни центар и на Прокопу
07. 10. 2015. у 17:45
Представљен урбанистички пројекат за изградњу Железничке станице "Београд-центар". Планиране приступне саобраћајнице, станична зграда, гаража, бројни комерцијални садржаји
Макета нове железничке станице, Маријана Радовановић
ПРИСТУПНЕ саобраћајнице, станична зграда, те бројни комерцијални садржаји попут тржног центра и гараже на неколико нивоа, део су урбанистичког пројекта за изградњу Железничке станице "Београд-центар", који је урадио Саобраћајни институт ЦИП 2009. године, а који је од пре два дана доступан на увид јавности у згради Градске управе.
- Имамо две фаза реализације пројекта - каже одговорни урбаниста Маријана Радовановић. - Прва обухвата изградњу приступних саобраћајница и станичну зграду. У другој, која може имати и неколико подфаза, улази изградња комерцијалних садржаја, попут тржног центра и гараже са неколико нивоа.
Нова градска саобраћајница би требало да иде из Булевара кнеза Александра, ка модерно саграђеној станичној згради.Радиће се и приступ подстаници из Прокопачке улице, службено-технички улаз зграде, али и саобраћајна веза из Булевара војводе Путника. Са ауто-пута је, у другој фази, планиран приступ доњем станичном тргу, као и бициклистичка стаза, паркинг за двоточкаше и такси возила.
Када су објекти у питању, у прву фазу улазе пројектовање и изградња службених и техничких делова станичне зграде. Све друго, попут њеног изгледа и комерцијалних садржаја, то да ли ће кров гараже бити "озелењен", у наредној фази је .
Заинтересовани могу да погледају пројекат, али и да упуте примедбе и сугестије све до понедељка 12. октобра.
АМФИТЕАТАР
ПРОСТОР од око 80 хектара, који обухвата Савски амфитеатар, попуњен је железничким постројењима различите намене. Изградњом путничке станице Београд-центар, техничких станица у Земуну и Кијеву, робно-транспортног центра у Макишу и обилазне пруге Бели Поток - Винча - Панчево, овај простор би се коначно ослободио.
ПОЧЕЛО ЈОШ 1977.
ИЗГРАДЊА станице "Београд-центар", познатије као Прокоп, траје већ скоро четири деценије. Почела је давне 1977. године, али је убрзо прекинута због недостатка новца. Деведесетих је настављена, а прекинута 2000. Прва фаза реконструкције, која још траје, почела је крајем прошле године. Вредност радова је 25,8 милиона евра.
Zaboravljeni
07.10.2015. 18:56
Jug zemlje je načisto zaboravljen.Nemojte se čuditi kada Vam sa izbeglicama iz sirije, počnemo i mi sa juga zemlje da emigriramo u glavni grad u još većem broju.
Železnička stanica Prokop će MOŽDA biti završena 2353. godine. A do tada će svaka vlast da uzima ogromne pare za taj fantastičan projekat :)
Ako Bog da ovo što je isplanirano biće završeno 2050 godine i biće pušteno u rad.kada Srbiju budu primali u EU.Koji su ovo joginski letači.Odakle pare za ovo.Zadužićemo Srbiju za novih nekoliko milijardi evra.
Ovo sad pred izbore samo nicu makete
Živele makete!
Коментари (11)