Јефтинија карта, али краћа вожња

Н. ВУКИЋ

29. 09. 2015. у 12:05

Фарбањем нових зона јавног градског превоза "четка" је највише ограничила Београђане у центру

Јефтинија карта, али краћа вожња

ГСП је почео акцију замена инфо-табли на стајалиштима

ФАРБАЊЕМ нових зона јавног градског превоза "четка" је највише ограничила Београђане у центру, јер јефтинија месечна карта за превоз, уколико не желе додатне издатке, подразумева и ужи радијус кретања. Већ први дани октобра, од када почињу да важе нове тарифе, биће лакмус за проблеме са којима ће се суочити становници Миријева, Земуна, али и других насеља која су "преполовљена".

С обзиром на то да поједине линије јавног превоза које почињу и завршавају се у првој зони, на својој путањи "секу" зону два, велики број суграђана биће принуђен да купи месечну карту за обе зоне или да осим персонализоване код себе има и неперсонализовану и да је по потреби активира. То важи и за Миријевце из уже градске зоне кад крену на пијацу, у пошту или Дом здравља, јер је ово насеље поделио Миријевски булевар, а последња станица у првој зони је Витезова Карађорђеве звезде.

- За сваку линију која прелази границу зоне корисник мора поседовати претплатну карту за две зоне - кажу у Дирекцији за јавни превоз и додају да је ГСП започео акцију замена табли на терену као и фарбања постојећих стубова.

И мада су у Градској управи измене најавили још током лета, у овој институцији објашњавају да се "због обимности посла, укупно више од 4.800 комада на стајалиштима у граду, овај ванредни посао реално не може завршити у кратком року".

МАРКИЦА ЗА ПРВУ ЗОНУ 2.990

НОВА цена месечне допуне за прву зону за запослене биће 2.990, док ће за прву и другу износити 3.275. Исто толико ће издвајати и радници у трећој и посебно у четвртој. Цена обједињене допуне за прву, другу и трећу кошта 3.890, док путници који пролазе кроз све четири зоне мораће да издвоје највише новца и њих ће превоз коштати 4.990 динара.


МАПЕ И УПУТСТВА

У ДИРЕКЦИЈИ кажу да су свим дистрибутерима који раде допуне прослеђени ценовник, мапа зона, гранична стајалишта и упутство за коришћење терминала. Дистрибутери су дужни да на продајна места проследе овај материјал. Такође, валидатори ће бити прилагођени да прикажу различитим бојама, као и пратећим текстом, различите зоне.


Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (13)

Mentalitet

29.09.2015. 15:20

Ćutimo i trpimo.Dahije nekad,dahije i danas-raja nekad,raja i danas..Možemo mi ovako još 500 godina.Ne znaju oni koliko mi možemo da trpimo ili možda znaju ?

igor

30.10.2015. 04:14

@Mentalitet - sve dok nema bune kao u Podgorici i imaju vecinu baaaas ih briga. Voe takve kao ti.

Aleksandar

29.09.2015. 15:21

znaci prevaranti teski, sad moras dve da uzmes sto si pre morao jednu a te dve zajedno skuplje nego ona jedna pre haha

Buntovnik

29.09.2015. 18:06

"Takođe, validatori će biti prilagođeni da prikažu različitim bojama, kao i pratećim tekstom, različite zone." A šta je sa daltonistima. Njima je sve ista boja.Nisu oni krivi ako pogrešno validiraju kartu.

Гага

29.09.2015. 18:22

Ово је поскупљење на превару,компликовање без потребе.Кад свако хоће да буде паметан онда се дешавају разне глупости.Боље би било да се зоне повећају јер град расте,све је већи а не све мањи.

srbo

29.09.2015. 19:14

Neshvatljivo mi je da nigde u medijima nisam nasao jasne mape novih zona. Zar ne smatrate da bi to citaocima bilo vrlo korisno?

Vremenska karta

30.09.2015. 02:02

Nek ovi stručnjaci iz gradske uprave objasne zašto je vremenska karta povezana sa zonama, kakve to veze ima? Cena minuta vožnje treba da bude svugde ista bez obzira u kojoj ste zoni. Npr. ako krenem iz Surčina u centar grada minut je jedan dinar, a ako krenem iz Barajeva dva dinara, koja je tu logika? To je očita prevara i pljačka građana.