Мост на Ади: У игри 8 фирми из чак 6 земаља
30. 08. 2015. у 23:00
Наставак радова на прилазу мосту на Ади. Заинтересовани извођљчи из Србије, Италије, Шпаније, Аустрије...
СВЕ је мање корака до наставка изградње приступних путева Мосту на Ади са новобеоградске стране. У претквалификационом поступку јавило се осам фирми из шест земаља - Италије, Шпаније, Босне, Аустрије, Кине и Србије. А пре два дана, Дирекција за градско грађевинско земљиште позвала је квалификоване понуђаче да доставе понуде према тендерској документацији за извођење радова на Тошином бунару.
Заинтересовани извођачи имају 30 дана да дају своју понуду, а потом ће комисија у року од 25 дана од отварања понуда да донесе одлуку. Критеријум за оцењивање је најнижа понуђена цена. Међутим, у случају да две или више понуда имају исту најнижу цену, као најповољнија ће бити изабрана она која има краћи рок завршетка радова.
По свему судећи, нема изгледа да ће изградња саобраћајнице, која је саставни део Унутрашњег магистралног полупрстена, започети ове године. То, између осталог, зависи и од понашања учесника који имају могућност да уложе приговор што би донекле могло да продужи поступак, али се извођење радова свакако планира за следећу годину. Тачан рок биће познат по закључењу уговора са изабраним понуђачем.
Иначе, Мост на Ади и његови прилази су део прве фазе изградње Унутрашњег магистралног полупрстена (УМП), који би требало да се протеже од Кванташке пијаце до Панчевачког моста. Да би она била завршена, потребно је још направити деоницу пута од Бувљака до Тошиног бунара, у дужини од два километра.
ТРИ КИЛОМЕТРА
НОВОБЕОГРАДСКЕ приступе мосту чине две издигнуте конструкције за друмски саобраћај, између којих се налази и трећа намењена шинском превозу. Са другом деоницом до Тошиног бунара, укупна дужина северних приступних путева је три километра, са шест раскрсница, које омогућавају да се возила са ове саобраћајнице улију у околну саобраћајну мрежу.
"КОСА", ЗЕМУН И ВОЈВОЂАНСКА
СЕВЕРНИ прилаз Мосту на Ади завршава се раскрсницом са Улицом Тошин бунар, одакле се возила могу кретати даље према Бежанијској коси, Земуну или Војвођанској улици.
Aranđel Mihajlović
31.08.2015. 00:40
Ova vlast se četiri godine nakanjuje da dovrši samo jedan krak od tri kilometra . Za to vreme je prokaženi Dragan Đilas završio ceo most , sa vrlo složenim i obimnim prilaznim saobraćajnicama .
@Aranđel Mihajlović - zbog nepotrebnog rasipanja para i mosta na pogresnom mestu. Osim toga, sve je na kredit. Tako moze i moja baba zidati. BusPljus da ne pominjem. Takodje, njegova izmisljotina... samo mi nemojte Djilasa pominjati.
@Aranđel Mihajlović - Most je izgradjen na idealnom mestu ali je problem sto smo mi Srbi jako cudan narod pa smo svi strucnjaci za sve!
A kada ce da stave vrh na pilon i zavrse stub vec jednom?
Bilo bi lepo kada bi se dalo našim firmama da radi to, ali uz uslov da se sve to strogo nadgleda i da sve bude po propisima i uslovima projekta, pošto naši umeju da muljaju i budu aljkavi za medalju.
Коментари (6)