Мост на Ади: У игри 8 фирми из чак 6 земаља

Н. ВУКИЋ

30. 08. 2015. у 23:00

Наставак радова на прилазу мосту на Ади. Заинтересовани извођљчи из Србије, Италије, Шпаније, Аустрије...

Мост на Ади: У игри 8 фирми из чак 6 земаља

СВЕ је мање корака до наставка изградње приступних путева Мосту на Ади са новобеоградске стране. У претквалификационом поступку јавило се осам фирми из шест земаља - Италије, Шпаније, Босне, Аустрије, Кине и Србије. А пре два дана, Дирекција за градско грађевинско земљиште позвала је квалификоване понуђаче да доставе понуде према тендерској документацији за извођење радова на Тошином бунару.

Заинтересовани извођачи имају 30 дана да дају своју понуду, а потом ће комисија у року од 25 дана од отварања понуда да донесе одлуку. Критеријум за оцењивање је најнижа понуђена цена. Међутим, у случају да две или више понуда имају исту најнижу цену, као најповољнија ће бити изабрана она која има краћи рок завршетка радова.

По свему судећи, нема изгледа да ће изградња саобраћајнице, која је саставни део Унутрашњег магистралног полупрстена, започети ове године. То, између осталог, зависи и од понашања учесника који имају могућност да уложе приговор што би донекле могло да продужи поступак, али се извођење радова свакако планира за следећу годину. Тачан рок биће познат по закључењу уговора са изабраним понуђачем.

Иначе, Мост на Ади и његови прилази су део прве фазе изградње Унутрашњег магистралног полупрстена (УМП), који би требало да се протеже од Кванташке пијаце до Панчевачког моста. Да би она била завршена, потребно је још направити деоницу пута од Бувљака до Тошиног бунара, у дужини од два километра.


ТРИ КИЛОМЕТРА

НОВОБЕОГРАДСКЕ приступе мосту чине две издигнуте конструкције за друмски саобраћај, између којих се налази и трећа намењена шинском превозу. Са другом деоницом до Тошиног бунара, укупна дужина северних приступних путева је три километра, са шест раскрсница, које омогућавају да се возила са ове саобраћајнице улију у околну саобраћајну мрежу.


"КОСА", ЗЕМУН И ВОЈВОЂАНСКА

СЕВЕРНИ прилаз Мосту на Ади завршава се раскрсницом са Улицом Тошин бунар, одакле се возила могу кретати даље према Бежанијској коси, Земуну или Војвођанској улици.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (6)

Aranđel Mihajlović

31.08.2015. 00:40

Ova vlast se četiri godine nakanjuje da dovrši samo jedan krak od tri kilometra . Za to vreme je prokaženi Dragan Đilas završio ceo most , sa vrlo složenim i obimnim prilaznim saobraćajnicama .

On je prozivan

31.08.2015. 14:27

@Aranđel Mihajlović - zbog nepotrebnog rasipanja para i mosta na pogresnom mestu. Osim toga, sve je na kredit. Tako moze i moja baba zidati. BusPljus da ne pominjem. Takodje, njegova izmisljotina... samo mi nemojte Djilasa pominjati.

Boris

01.09.2015. 19:47

@Aranđel Mihajlović - Most je izgradjen na idealnom mestu ali je problem sto smo mi Srbi jako cudan narod pa smo svi strucnjaci za sve!

alien

31.08.2015. 14:50

Bilo bi lepo kada bi se dalo našim firmama da radi to, ali uz uslov da se sve to strogo nadgleda i da sve bude po propisima i uslovima projekta, pošto naši umeju da muljaju i budu aljkavi za medalju.

penzioner

31.08.2015. 18:40

@on je prozivan: Djilas NIJE ugovorio Most na Adi nego N. Bogdanovic i ako je neko kriv za taj most, Djilas nije!!!Djilas je toliko dobrog ucinio za Bgd da se cesto spominje na svakom koraku!Ako ovi sadasnji BACE pare na prefarbavanje vozila to ce biti za krivicno gonjenje.Ukinuli su najsiromasnijim penzionerima po 4000 kvartalno, aobecali da nece ukidati.