На Славији ће се радити 20 сати дневно!

И. ПРЕКОВИЋ

05. 08. 2015. у 17:00

Реконструкција Булевара ослобођења и бившег Трга Димитрија Туцовића почеће средином марта 2016.године. Колапс неизбежан, али ни у једном тренутку неће бити комплетне обуставе саобраћаја

На Славији ће се радити 20 сати дневно!

ПОСЛЕ Војводе Степе на реду је реконструкција Булевара ослобођења и Трга Славија! Радови на овом потезу требало би да почну око 15. марта следеће године, трајаће највише шест месеци, и за то време овај изузетно прометни део града никада неће бити потпуно затваран.

Даноноћно радно време на реконструкцији, али и бољи тендер, према речима помоћника директора Агенције за инвестиције и становање града Београда Драгана Милошевића, осигураће да ово градилиште брже и лакше преживе сви Београђани.

- Потрудићемо се да условима тендера стимулишемо оне извођаче који заврше посао раније, али и да се казне они који не испоштују рок - рекао је Милошевић, гостујући у емисији "Београдска хроника". - Радно време биће најмање од 16 до 20 сати, али наравно у самом пројекту треба издвојити време за бетон и одређене конструкције. Ипак, пет месеци би био оптималан период за завршетак обнове.

Уз мање измене, током радова функционисаће и градске линије на чијој су траси кружни ток и Булевар ослобођења.

- У свакој фази радова одржаће се проходан правац Немањина - Булевар ослобођења у једној траци - објаснио је Милошевић. - Тролејбуси ће се кретати Улицом краља Милана и Макензијевом, с тим да неће кружити око трга. Гужве су неминовне, па возачи који то желе да избегну мораће да пронађу алтернативни пут.

Тендер за Славију биће расписан ове јесени, када би требало да буде познат и коначан изглед кружног тока пошто је чак десетак варијанти било у оптицају. Ипак, једно је сигурно - подземних пешачких пролаза на Славији неће бити.

Градски менаџер Горан Весић најавио је нове стандарде приликом реконструкција улица у Београду.

  • Радови морају да се изводе брзо, квалитетно и координирано, уз испоштоване рокове, а да грађанима буде омогућено да обављају своје свакодневне обавезе - рекао је Весић. - Прекинућемо лошу праксу да се константно изводе неки радови, без претходне координације свих служби. Тако ћемо избегавати стално раскопавање - истакао је Весић, најављујући да после Славије почињу радови у још четири престоничке улице.


  • РАДОВИ У 2016.

  • ДО краја године биће расписан и тендер за пројекат реконструкције улица 27. марта, Џорџа Вашингтона и Цара Душана, тако да следеће године, после Булевара ослобођења и Славије, почињу радови прво у Рузвелтовој и Улице Мије Ковачевића до Тадеушка Кошћушка, а затим и у Цара Душана и 27. марта.

  • ТРАМВАЈИ ВОЗЕ СКРАЋЕНО

  • ТРАМВАЈИ у делу Улице војводе Степе до Саве Машковића кренуће данас или сутра, док ће деоница до Паунове бити у функцији средином наредне седмице - истакао је Драган Милошевић, помоћник директора Агенције за инвестиције и становање града Београда. - Треба да се ураде неки детаљи попут подешавања скретница, препакивања плоча на стајалиштима...

  • СТЕПА СЕ ЈОШ АСФАЛТИРА

    УЛИЦА војводе Степе свечано је отворена прошлог петка, али радници још нису напустили најдужу саобраћајницу на Вождовцу. Један део улице тек би требало да буде бетониран и то у вечерњим часовима.

    Иначе, група грађана окупљена под називом "Истина за Степу" израчунала је да по основу пенала извођач радова граду Београду дугује већ више од 15 милиона динара...

    Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

    Коментари (12)

    Solunac

    05.08.2015. 18:04

    Koliko ćete plaćati radnike za danonoćni rad a koliko će raditi na crno , dragi rukovodioci ?

    Gradjanin

    06.08.2015. 00:47

    Napravite stajalište za 51, nekada je 52 išla do Slavije, pa 51, sada samo do Železničke stanice. Ni jedan autobus sa Čukarice ne ide do Kliničkog centra, Dečije klinike i Onkološke klinike, što je čist bezobrazluk. Iz Rakovice ide 59! Takođe sa Čukarice ni jedan tramvaj ne ide do Kalemegdana, a tamo postoji srednja mašinska škola, što predstavlja problem za đake! Nekada je išao 13. Lepo je što 13 ide na N. Beograd, ali je potreban i tramvaj Kalemegdana! Sadašnja linija 51 je potpuno bezvezna!

    Trut

    06.08.2015. 06:42

    U ime Beograđana,zamolio bih gospodina Dragana Đilasa da se što pre vrati na posao...

    Ajde ajde

    06.08.2015. 14:31

    @Trut - nije se ni on proslavio, a jos cemo dugo vracati kredite za koje nas je on zaduzio. Most koji vodi iz nigde u nista, da ne pominjem...

    Goran

    06.08.2015. 11:12

    Rekonstrukcija Slavije je potrebna, slažem se. Ali, ukoliko rekonstrukcija ne podrazumeva podzemne prolaze, BOLJE NEMOJTE NIŠTA DA DIRATE. Osim vizuelnog efekta, apsolutno se neće popraviti funkcionalnost kružnog toka i ubrzavanje saobraćaja. Molim vas da objavite komentar. I još nešto, apsolutna je laž da su građani tražili da se podzemni prolazi ne rade. Pomeriće pešačke prelaze 50 metara od kružnog toka? Da super, i onda će pešaci pretčavati široke ulice na mestima gde su sada pešački prelazi

    Sale

    06.08.2015. 11:58

    @Goran - Tacno, bez podzemnih prolaza sve je bacanje novca. Najvise zastoja naprave pesaci kada prelaze preko ulice. Dilema oko podzemnih se prosto uradi anketom.

    Dusan

    06.08.2015. 12:41

    @Goran - Na zalost, upravo tako će da bude. Podzemni prolazi se neće raditi, a pešacima će biti zabranjeno da prelaze Slaviju, tj da prelaze ulice u zoni Slavije, nego će biti pomereni na prethodne (postojeće) semafore i pešačke prelaze, što je mnogo više od 50 m. Npr prelazak Nemanjine na mestu ukrstanja sa ul Kralja Milutina (100 m od Slavije), prelazak Beogradske na mestu ukrstanja sa Njegoševom (250 m od Slavije).....

    anti

    06.08.2015. 23:29

    ja pod zemlju ne idem, Ni funkcionalno, ni urbanisticki, ni arhitektonski,,, Fascinantno je da ima onih koji upravo to traze..

    arso

    07.08.2015. 13:43

    Koja svrha rekonstrukcije, ako će sve da bude isto samo malo okrečeno. ILi napravite kako treba ili ne počinjite ništa.Treba opet godinu dana da se patim do centra, da bi bilo sve ko sad. Ima li kraja idiotluku u ovoj državi.