Степа готов и на 40 степени!

Н. В.

18. 07. 2015. у 22:48

У "Ратку Митровићу" тврде да ће, упркос врућинама, сви радови бити завршени 31. јула. Радници на улици и током дана, али и ноћу

Степа готов и на 40 степени!

Фото: П. Милошевић

НА градилишту у Улици војводе Степе све је мање посла, а како тврди извођач радова, рок за завршетак више неће бити продужаван. Иако метеоролози најављују скоро неподношљиве тропске врућине до краја месеца, које ће се кретати од 36 до 40 степени, у предузећу "Ратко Митровић" кажу да временске прилике неће утицати на њихов рад.

- Завршили смо све радове, преостало је још да урадимо контактну мрежу - објашњава Илија Ђорђевић, директор предузећа "Ратко Митровић - нискоградња". - Те радове обављамо ноћу, али не због врућине, већ да не бисмо успоравали саобраћај. Мајстори повезују жице, и њима је лакше, а и возачима. А радници током дана, када је баш неподношљиво топло праве паузе, склањају се у хладовину, али то су све професионалци са искуством, који су навикли да раде и у таквим условима. Могу рећи да су радови завршени што се тиче нас, још та мрежа да се уради. Све ће бити готово у року.

Дуго најављивана реконструкција Војводе Степе, од Аутокоманде до окретнице на Бањици, којом је обухваћена трамвајска пруга укупне дужине око 4,5 километара, кружни ток и трамвајски терминал Трошарина, коначно је започета у јулу 2014. Према првобитном договору требало је да буде завршена 11. овог месеца, али је у договору са челницима града рок продужен до 31. јула. И како тренутно ствари стоје, последњег јулског дана биће стављена тачка.


ЦЕНА 18 МИЛИОНА

ЦЕНА реконструкције Улице војводе Степе варирала је од 15 до 22 милиона евра, а према последњим информацијама комплетна обнова ће коштати око 18 милиона. Главни пројекат реконструкције израдио је Саобраћајни институт ЦИП, а радови се финансирају из кредита Европске банке за обнову и развој (ЕБРД) вредног 57 милиона евра. Део новца ће бити искоришћен за реконструкцију Трга Славија и Булевара ослобођења.


ШИНЕ ПО СРЕДИНИ

НОВОПРОЈЕКТОВАНИ попречни профил улице је ширине од 16 до 20 метара, са трамвајским колосецима ширине један метар у средини саобраћајнице и у нивоу коловоза, са обостраним саобраћајним тракама ширине три метра за сваки смер и тротоарима.

На делу саобраћајнице, где то услови дозвољавају, биће изграђена паркинг-места дуж спољне ивице коловоза.


Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (2)