Иста цена карте у ГСП и “Ласти”
18. 03. 2015. у 23:46
У новом тарифном систњму више неће бити разлике у цени карте у зависности од тога да ли путници користе линије градског или приградског саобраћаја
НОВЕ измене тарифног система јавног превоза, које ће бити уведене наредних месеци, највише ће се односити на приградска насеља. Убудуће више неће бити разлике у цени карте у зависности од тога да ли путници користе линије градског или приградског саобраћаја.
- После увођења нових врста временских карата разматрају се даље опције и могућности измена тарифног система које ће допринети његовом побољшању и већој приступачности за све кориснике - рекли су у Секретаријату за саобраћај. - Тренутно није могуће предвидети када би евентуалне измене могле да почну да се примењују.
Према незваничним информацијама, промене би се највише односиле на ИТС2, па би становници приградских насеља коначно превоз плаћали по истим аршинима као и остали житељи Београда.
До приградских насеља саобраћају линије јавног превоза у којима важи ценовник као за градску вожњу, али и аутобуси "Ласте", "Ластре" и приватних превозника који возе на приградским линијама и где се карта наплаћује скупље. Тако вожња од Београда до Велике Моштанице, оне који путују ГСП линијом 551 кошта 89 динара, док "Ластини" корисници морају да издвоје 97 динара.
МЛАДЕНОВАЦ, СОПОТ, БАРАЈЕВО...
ЛИНИЈЕ ИТС2 возе до општина Младеновац, Сопот, Барајево, Лазаревац, Обреновац и Гроцка. На њима нема временских карата, већ важе појединачне чије се цене крећу од 95 до 480 динара, у зависности од зоне. Постоји 10 зона за појединачне карте, док за кориснике месечних картица важе три.
zz
19.03.2015. 10:21
Izmisljanje tople vode .
Neinformisani ste, ne postoji linija laste za Veliku Moštanicu. Isključivo linija 551, its1, na kojoj saobraćaju vozila gsp i laste, u kojima je cena ista. inače Velika Moštanica je naselje gradske opštine Čukarica. i da dalje ne davim.
Problem je što umesto da područje bude podeljeno na zone, podeljene su linije na ITS1 i ITS2. Niste u pravu za liniju 551. Poenta je da je npr. do Umke cena karte u linijama 551 i 552 - 89 dinara, a na istoj relaciji linijom 860, karta je 152 dinara. Poseban problem je što na istoj relaciji gde voze i ITS1 i ITS2 linije, mesečna uplata za prvu zonu važi samo u ITS1 linijama, a vozila ničim nisu obeležena koje su linije ITS1 a koje ITS2 pa putnici to često i ne znaju.
Зашто временска карта од 90 минута не важи и за ИТС2? Да ли су аутобуси у приградском саобраћају новији, топлији па је превоз скупљи? То је понижавајуће за београђане који живе у рубним општинама и путују сваки дан у град шта им се ради. Пример: седмично идем на пијацу Зелени венац из Барајева,продајем сир. Барајево -Б.Брдо 122дин.+89дин Б.брдо-З.венац =211д и повратак 211=422д. Да важи временска карта с једном од 89 дин. стижем на З.венац и повратак 89дин.=178д, разлика 244 дин. Све је јасно!
Коментари (4)