Карађорђева улица: Све је исто, само је - пропало
22. 06. 2014. у 12:15
Многе реконструкције и покушаји да се кућама у Карађорђевој врати стари изглед остали су више или мање безуспешни. Чим би грађевинари завршили, безбројни камиони би наставили да прљају фасаде
ОДАВНО је градско решење да теретни саобраћај пролази Карађорђевом улицом наружило улицу којом се стари Београд највише поносио. Некада је било сасвим другачије, и данас је незамисливо да је ова улица имала примат у односу на Кнез Михаилову.
Овде су се чак и министри отимали ко ће имати кућу баш на десној обали Саве, уз пристаниште, испод Саборне цркве.
Трамваји су и пре Другог светског рата пролазили поред Хотела „Бристол“, који је заузео место некадашњег Малог пијаца, а здања чије фасаде су красиле стари Београд и опчињавале оне који су први пут били у нашем граду још тада су биле блиставе.
До данас, многе реконструкције и покушаји да се кућама врати стари изглед остали су више или мање безуспешни. Чим би грађевинари завршили свој део посла, безбројни камиони би наставили да тутње и неумољиво прљају тек офарбане фасаде. Из ауспуха је куљао таман дим, а флеке би се враћале „на своје место“.
Па тако укруг.

Mazek
22.06.2014. 13:14
Hoće li više da zatvore tu ulicu za kamione i šlepere ? To je nekad bila najlepša ulica u gradu dok nisu u Beograd provalili "urbanisti" sa Šar Planine.
@Mazek - Имаш погрешне информације. Ради се о "урбанистима" из Црне Горе, Хрватске и Босне, а не "са Шар планине". Јер, људи са Шар планине најбоље знају значење речи као што су "природа", "мир", "чистоћа", "достојанство" и "монументалност".
@Mazek - Kompleksi...
@Mazek - Новинар је или потпуно необавештен или припрема терен за "изненадно" затварање Карађорђеве за камионе у оквиру Београда на води. И једно и друго је срамно, јер се зна да ће Карађорђева да се затвори за камионе 2015, већ три четири године, од кад се гради мост Земун-Борча.
tako je to kada su pojedine uprave nestruchne.
Коментари (8)