ПРИПРЕМЕ за рушење и друге половине старог надвожњака започете су у понедељак, пошто је претходних дана уклоњено 200 метара конструкције, од насипа до Батајничког друма, због изградње нове приступнице петљи Батајница. Кроз десет дана део коловоза испод бивше саобраћајнице биће затворен за саобраћај, који се преусмерава око зоне градилишта.

Тешка механизација увелико уклања остатке арматуре већ порушених стубова, а већ у уторак на реду за рушење је и други крак старог надвожњака.

Како нам кажу на градилишту, за најмање недељу до десет дана цео стари надвожњак ће бити срушен, а саобраћајница која је премошћавала Батајнички друм, по завршетку радова биће рампа за укључење на ауто-пут.

ЦЕЛА САОБРАЋАЈНИЦА 69 КИЛОМЕТАРА КАДА буде потпуно готова, Обилазница око Београда биће дугачка чак 69 километара. Ова саобраћајница, која би требало да растерети престоницу, подељена је у три главне деонице: од Батајнице до Добановаца (9,7 километара), од Добановаца до Бубањ потока (37,3 км) и од Бубањ Потока до Панчева (22 км).

Већ се укопавају шипови за стубове ове приступнице са друге стране Батајничког друма, где је срушен део надвожњака. Након што се сравни и други крај надземне конструкције, наставља се изградња носеће арматуре за ову једносмерну рампу која ће директно повезивати Нови новосадски пут и ауто-пут, а стари насип биће измештен.

Средином фебруара ове године предузеће "Путеви Србије" добило је грађевинске дозволе за наставак радова на изградњи облизнице око Београда, којој припада и петља Батајница. Деоница од Батајнице до Добановаца, дугачка око десет километара, урађена је у пуном профилу као ауто-пут, а преостало је још 11 поља да би већ изграђена саобраћајница била у пуном капацитету.

РАДОВИ ГОТОВИ ДО КРАЈА ГОДИНЕ

РАДНИЧКИ шлемови могу се видети и на скелама где се паралелно изливају стубови за нов вијадукт у правцу ка Новом Саду, а датум завршетка радова на изградњи петље Батајница остаје резервисан за крај године. Ипак, коначни рок за готову обилазницу око Београда још је на дугачком штапу, пошто недостају финансијска средства за део од тунела Стражевице до Бубањ потока.